הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך לעצב משרד ביתי קטן?

איך לעצב משרד ביתי קטן?

אתם בטוחים שאין לכם מרחב בבית שיוכל לשמש כמשרד ביתי? חישבו שוב! קצת יצירתיות וקצת דחיפה לפה ולשם, יאפשרו לכם ליצור מקום למשרד הביתי שלכם. בין אם אתם מנסים לדחוס בפינת החדר שולחן כתיבה קטן או פינת עבודה מלאה, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכם ליצור לעצמכם משרד ביתי שלא יפריע לעיצוב הכללי של החלל.

  • ליצור ׳אזור׳ משרדי

אפשר להפוך אזור בסלון, בחדר לאורחים או במסדרון, למשרד הביתי שלכם. עשו זאת בעזרת ארון מדפים פשוט לאחסון משרדים ושולחן כתיבה אטרקטיבי.

אפשר להשיג שולחנות עבודה בכול גודל ומכל סגנון, כך שלא תתקשו למצוא ריהוט משרדי לא פולשני מדי, אשר יתאים לעיצוב החדר והריהוט הקיים.

  • לתכנן משרד ביתי רב תכליתי

כאשר כל פינה בבית כבר מנוצלת, קשה (אם לא בלתי אפשרי) להקדיש חדר שלם למשרד ביתי. לכן כדאי לחשוב איך להפוך את החלל הקיים לרב שימושי. למשל, תוכלו לעשות זאת באמצעות שולחן כתיבה בסגנון וינטג׳ שיוסיף פריט ריהוט נאה לחלל.

חדר האורחים הוא מקום נהדר ליצירת פינת עבודה, במיוחד בגלל שרוב הזמן החדר הזה עומד ריק.

  • אפשר להכניס לחדר שולחן כתיבה קטן וכיסא נחמד, שיוסיפו נוי לחדר כאשר יתארחו בו אורחים.
  • אפשר להוסיף מדפים מעל לשולחן, ולרכוש קלסרים תואמים שבהם יישמרו חומרי העבודה שיישארו תמיד מסודרים. זה ימנע מכם מבוכה כאשר מבקרים יפתיעו אתכם בלי אזהרה מוקדמת.

כשמדובר בריהוט רב תכליתי, הוספת של מראה נחמדה תוכל להפוך את שולחן העבודה לשולחן איפור לאורחים.

  • להציב על הקיר יחידת מדפים לאחסון

קיר עם מדפים מודולריים ושולחן כתיבה, הם אפשרות נהדרת נוספת לחלל רב תכליתי. כדי שהחלל לא ייראה כגיבוב של פריטים, אפשר להשתמש בארגזי אחסון יפים לציוד המשרדי, ובמדפים עליהם תוכלו להציג לראווה פריטים שאתם אוהבים.

  • להשתמש בפינות לא מנוצלות בבית

חשיבה מחוץ לקופסה של ארבעת הקירות, היא רעיון נהדר למשרד ביתי. אם יש לכם שטח מבוזבז (למשל, מתחת למדרגות, בתחתית המדרגות, במסדרון, במטבח או בחדר האוכל), פינה זו יכולה להפוך למקום אידיאלי למשרד הביתי שלכם.

אתם יכולים להשתמש גם בצבע, ריצוף או שטיח כדי להגדיר את האזור, כך שיעניק תחושה של עיצוב מתוך מחשבה תחילה ולא סתם מעשה מאולתר.

  • להפוך גומחה למשרד הביתי

מה דעתכם על הרעיון להפוך את הנישה הקטנה בביתכם למשרד הביתי שלכם? גומחות אלה הם חללים לא מנוצלים בדרך כלל. לפעמים, הנישה קטנה מדי לארון בגדים, לעמדת טלוויזיה או לשידה. אבל גם אם אי אפשר לדחוק שולחן כתיבה קטן לתוך הגומחה, אפשר להשתמש בקלות בקירות שיתמכו במדף שישמש כמשטח עבודה, ויאפשרו ליצור משרד קטן בגומחה.

  • לבחון אפשרויות של פינות נסתרות

אם אתם לא רוצים שפינת העבודה הביתית שלכם תהיה גלויה לעין 24/7, נסו לחשוב מה אתם יכולים ליצור מאחורי ׳דלתות סגורות׳. למשל, מדפים על הקיר מאחורי דלת הזזה, כשאחד המדפים הוא משטח עבודה.

גישה שכזו תאפשר לכם ליצור משרד קטן מותאם אישית ומושלם למי ששונא בלגן, או שעובד במשרד הביתי רק מדי פעם בפעם. כך תוכלו להסתיר את המשרד כשהוא לא בשימוש, ולשמור על הקווים הנקיים של חללי הבית העכשוויים.

  • ליצור משרד ׳שקוף׳ בחלל פתוח

אם אתם רוצים שהמשרד הביתי הקטן שלכם לא יהיה פולשני, שולחן זכוכית שקוף הוא אפשרות מצוינת שכאילו תיעלם כאשר לא תשמשו בה.

אתם יכולים לצבוע את השולחן או להשתמש בנייר טפט צבעוני, כדי להעניק לשולחן מראה אינדיבידואלי שישלים את העיצוב הקיים בחלל. צבע ריסוס הוא גם דרך נהדרת להבטיח שכל האלמנטים החדשים במשרד הביתי יעבדו היטב עם החלל הקיים.

  • לבחור בשולחן עבודה צר

שולחנות עבודה רבים כוללים גם מגירות אחסון, אבל בחלל קטן עדיף למצוא שולחן צר שלא ישתלט על החדר. שולחן עבודה על רגליים, עם משטח צר ומגירה קטנה מתחת, יכול להתאים כפינת עבודה בחדר קטן.

  • שולחן עבודה מתקפל בתוך ארון

ארון עם שולחן עבודה בתוכו, תוכלו להציב בחדר השינה, במסדרון, מתחת למדרגות וכו׳. ארון זה, מאפשר לכם לשלוף את השולחן בזמן העבודה ולקפל אותו עם סיום העבודה. זה יחסוך לכם מקום.

 

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד