הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מדוע חשוב לנקות את הספה בצורה מקצועית?

מרביתנו נתהה אם בכלל קיימים הבדלים משמעותיים בין ניקוי הספה שאנו עורכים מדי שבוע במסגרת הניקיונות השבועיים, לבין ניקוי הספה על-ידי איש מקצוע המוזמן מראש. אולם החל מן הרגע שבו נזמין את שירותיה של חברת ניקוי ספות, הרי שמיד נבחין בהבדלים משמעותיים בצבעיה כמו גם בניחוחות העולים ממנה, ועל כך נרצה להתמקד עמכם במאמר הבא.

יעיל לדיירים הרגישים לאבק

הריפוד ובעיקר של ספות בד, יכול לצבור אינספור לכלוכים וכל שכן אבק. לא משנה עד כמה נתאמץ לשמור על הספה סטרילית, הרי שהאבק המרחף באוויר יגיע גם אל הריפוד ואט אט ישקע בתוכו.

מרבית הסיכויים שחשבתם כי פתרתם את הסוגיה עם כמה טפיחות על הכריות של הספה, אולם בפועל המוקד של האבק נותר בתוך הריפוד, וכך רבים האלרגיים לאבק יכולים למצוא עצמם מנוזלים ללא כל סיבה נראית לעין.

בהזמינכם חברה לניקוי ספות בד, תופתעו לגלות עד כמה הספה רוויה בלכלוך ואבק. שואב האבק העוצמתי מתיז מים אל תוך הריפוד ויונק אותם בעוצמה רבה חזרה אל תוך מיכל. עם תום עבודת הניקוי, בקשו ממנקה הספות שיראה לכם את הלכלוך שהצטבר במים. אתם תופתעו לגלות כי המים חומים לחלוטין.

מונע ריחות לא נעימים

בהדרגה, ככל שהספה סופגת עוד ועוד לכלוכים וזוהמה, הרי שגם הניחוחות העולים ממנה יכולים לפגוע בזמן האיכות שלנו בסלון.

הספה, וכל שכן ספות בד, סופגות היטב את הלכלוכים השונים, ולעתים חלקי שומן משאריות מזון שנופלות מבלי ששמנו לב לכך. גם פירורים קטנים עלולים להותיר שומן שנספג בבד ואט אט מדיף ריחות לא נעימים.

בניקוי ספות מקצועי, מקפיד בעל המקצוע על ניקוי הספה בעזרת חומרים עוצמתיים אשר מותירים ריחות נעימים ומזמינים גם זמן רב אחרי שפעולת הניקוי הסתיימה.

מניעת הצטברות חיידקים

לא משנה עד כמה נקפיד על ניקויה של הספה אחת לשבוע, הרי שהיא עדיין תצבור בתוכה אינספור לכלוכים וכל שכן בתי גידול לחיידקים.

יצוין כי הרוב הכולל של החיידקים המצויים על גבי לכלוכים שונים, הם אינם מסוכנים לחיי אדם, אך וודאי שלא נרצה להסתכן ולו בחיידק אחד שיסכן אותנו או כל שכן את ילדינו.

ניקוי ספות מקצועי מתבצע עם שאבי אבק עוצמתיים ובחומרי חיטוי מיוחדים אשר קוטלים את החיידקים. אז נכון שאי אפשר לשמור על הספה נקייה לנצח, אך וודאי שעם ניקיון מקצועי אחת לכמה שנים, הרי שאתם מבטיחים לעצמכם ספה נקייה, בעלת מראה כמו חדש, וכזו ששומרת על בריאותם של כל דיירי הבית. 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד