הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך לבחור מתנה לפסח?

אם תעצרו אנשים באקראי ברחוב ותשאלו אותם על החג האהוב עליהם מכול, מרבית הסיכויים שמרביתם יענו לכם ללא כל היסוס, כי חג האביב הלא הוא פסח, נמצא אצלם במקום הראשון.

לצד ימי החופש הרבים ומזג האוויר הקיצי, אך כזה שעדיין שומר על נופים מוריקים ופריחות עם ניחוחות מרהיבים; חג הפסח הוא מועד נפלא לפגוש את כל בני המשפחה והמכרים, וליהנות בחברתם סביב השולחן כאורחים או כמארחים.

כאורחים אמרנו? ובכן אם אתם מוזמנים לארוחה, וודאי שאתם מחפשים אחר מתנה עבור המארחים, כזו שתכלול בתוכה שפע, ובו-זמנית גם לא תהיה מהדהדת מדי. בנימה זו, כאן ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את המתנה המושלמת.

אל תצאו מגדרכם

בסופו של יום, המארחים שלכם יודעים כי הם לקחו על עצמם את נטל האירוח, ומה גם כי ייתכן וגם אתם מביאים עמכם כמה וכמה מאכלים.

באם תביאו מתנה מפוצצת מדי, הרי שזה עלול להביך מעט את המארחים וליצור אי-נעימות מסוג אחר לחלוטין. על כן, הקפידו לרכוש מתנה שאכן נראית יוקרתית, אך גם לא יוצרת סיטואציות מביכות שכלל לא תכננתם ושעלולות להעיב ולו במעט על אווירת החג.

ואל תהיו צנועים מדי

מן העבר השני, אם תביאו אתכם מתנה קטנה וצנועה, הרי שזה עלול ליצור סיטואציה הפוכה ולא נעימה. אם מן הצד האחד, הבאתו של שי דוגמת תכשיט יפה למארחת עלול ליצור מצב לא נעים, הרי שמן העבר השני, הבאתו של כלי מטבח גם כן עלולה ליצור תרחיש משונה ומביך.

אם כך במה נבחר?

כדי למצוא את עמק השווה בבחירת המתנה המושלמת לחג הפסח, חשוב לבצע בחירה מושכלת, כזו שלא יוצאת מגדרה וגם כזו שלא גורמת לנו להתחרט שבכל הגענו עם מתנה.

אחת מן האפשרויות הטובות ביותר, אשר כוללת בתוכה יוקרה, אך כזו שלא מתאמצת יתר על המידה היא מארזי משלוח שהוכנו בקפידה וכללים שלל הפתעות נהדרות. 

מארזים יוקרתיים לפסח יכולים לכלול בתוכם דברי מתיקה, בשמים, יינות ושלל פסלונים, פרחים והפתעות נוספות. היתרון הגדול של מארזים שכאלו, היא באפשרות לשלב בין מגוון רחב של פריטים דוגמת זר פרחים לצד בקבוק יין וחפיסת שוקולד, או לחילופין בלונים עם מגוון דברי מתיקה בתוך סל הנישא באוויר.

אחד מן היתרונות הגדולים טמונים בכך שמארזים אלו יכולים להגיע במשלוח מיוחד עד לבית הלקוח, או אפילו בהפתעה עד לביתם של המארחים.

לפתע הבחירה לא נראה כל כך קשה נכון? מאחלים לכם פסח שמח עם כל בני המשפחה והחברים. 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד