הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מערכת למכירת כרטיסים – לבדל את המוצר שלכם מכל השאר

כאשר מדברים על מערכת למכירת כרטיסים מדבר על פתרון אולטימטיבי שחוסך זמן לצד משאבי אנוש ועלויות מיותרות. אז אם גם אתם עומדים לפני אירוע רב המונים לצורך השקת מוצר או אפילו לצורך אירוע פרטי- אין כמו מערכת זו שתיישר אתכם את הקו ותחסוך לא מעט יגיעה ומאמץ. באמצעות מערכת זו תוכלו לעשות לא מעט דברים ואחד מהם הוא גם לבצע מכירה ישירה ללקוחות באמצעות עמוד ייעודי אינטרנטי- לא מבינים במה מדובר? במאמר שלפניכם נסייע לכם בדקות בודדות וללא צורך בידע מוקדם לבצע את התיאום הנכון ביותר. 

כשהעולם הדיגיטלי פוגש אתכם – מערכת למכירת כרטיסים 

זה יכול להיות מעמד פתיחת עסק, השקת מוצר אבל בו זמנית גם אירוע פרטי שבו תרצו לכלול את כולם- שואלים מה יידרש מכם לעשות? את התוצאות המהירות והאפקטיביות ביותר לרישום נכון תוכלו להשיג באמצעות המפגש הפשוט עם העולם הדיגיטלי כאמור מערכת למכירת כרטיסים חכמה. מערכת הכרטיסים המדוברת תאפשר ללקוחות שלכם להגיע עם כרטיס המכיל אסמכתא שתשלח אליהם באמצעות דואר אלקטרוני או מכשיר נייד והכול תוך מספר שניות. באמצעות טכנולוגיה זו לא רק שאפשר לרכוש כרטיסים מכל מקום אלא גם ללא תלות במחשב או מדפסת. כמו כן, הברקוד החכם יאפשר אף הוא לזהות את הלקוחות שלכם באופן הפשוט והמהיר של העניין. 

ומה קורה אם לאנשים אין טלפון חכם? 

זה אמנם תמוהה לחלק מהאנשים אבל יש בהחלט אנשים שלא מחזיקים או החזיקו טלפון חכם והטלפון "הכשר" (טלפון רגיל טוק מן שנקנה בדואר) לא ישמש את המטרה. עם זאת החדשות הטובות הן כי בהחלט אפשר לממש את השירות – כל מה שצריך זה להסביר ללקוחות שגם אם אין להם טלפון חכם הם תמיד יוכלו להדפיס את הכרטיס בבית ולהגיע באמצעותו לזיהוי בקופה. גם כאן תתאפשר הכניסה בקלות באמצעות אפליקציה מתאימה ומהירה. 

שימור לקוחות קיימים באמצעות מערכת חכמה למכירת כרטיסים 

מבין מגוון של יתרונות כאשר אתם משתמשים בשירות כמו מערכת למכירת כרטיסים אתם מגדילים את האפשרות כי ללקוח הקיים שלכם יהיה נוח ולזה שירצה להצטרף יהיה כדאי גם ללא המלצה. באמצעות מערכת הכרטיסים ניתן להזמין פשוט, זמין ולא צריך לחכות בתור, למעשה לא צריך לצאת בכלל מהבית. כמו כן אם אתם מפיקי אירועים או מתעסקים בנישה הזו תמיד תוכלו להתאים את סוגי הכרטיסים לאירוע הייעודי וכך להעביר את המסר שיש לכם אולי את אותו מוצר אבל השירות? השירות אחר לגמרי. 

חסכו ללקוחות שלכם זמן המתנה ארוך ותנו להם להגיע לאירוע כשכבר ממתין להם מקום הישיבה הרצוי- נשמע טוב יותר ממה שאפשר לדמיין?  הצטרפו עוד היום למגוון השירותים החכמים של המערכת.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד