הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

שמפניה ורודה תוצרת הארץ

שמפניה ורודה, המשקה הנפלא והמבעבע עולה רק כשיש מסיבה מיוחדת, אירוע מיוחד או אפילו כינוס חברתי מרשים. האם זה חייב להיות כך? אם כן איך ניתן לשלב שמפניה ורודה בתפריט שלכם ועדיין לא לשייך את זה למסיבה או מפגש כזה או אחר? במאמר שלפניכם נדבר הכול אודות שמפניה ורודה ואיך אפשר לשלב אותה גם אם אין לכם בקרוב אירוע מיוחד במינו.

השמפניה הוורודה מאז ועד היום

ערב ראש השנה לא ממתין בפינה ועדיין אפשר ואפילו מומלץ לנצל את המחירים הזולים יותר ואת האפשרויות והטעמים המדהימים שמגיעים יחד עם שמפניה ורודה שהייתה ותישאר משקה חגיגי ביותר ולא פחות חשוב משקה המשדר יוקרה בכל הזדמנות ולא בהכרח רק במסיבות או חתונות. אז איך בוחרים שמפניה "בצבע ורוד"? השוק הישראלי ובפרט אזור רמת הגולן מביא לכם את היינות המבעבעים הטובים ביותר במחיר שווה לכל כיס ומבלי שתצטרכו לבקר במדינות אירופה ולפגוש את היין שם.

איך בוחרים שמפניה ורודה?

זה קורה מהפתיחה המרגשת של פקק הבקבוק וניעורו ועד המזיגה אל תוך הכוסות וכאן נכנס גם העניין של היינות המבעבעים האיכותיים ביותר המיוצרים דווקא בצפון הארץ. לאחרונה התגלה כי המחירים של היינות המבעבעים ירד ועדיין התענוג של שמפניה ורודה יכול לעלות לכם יקר אלא אם תכירו את התוצרת הישראלית המציעה גם איכות של טעם וגם מחיר שווה לכל כיס. הצמיחה בקנייה ודרישת היינות המבעבעים גדלה וזה מה שהביא לא מעט יצרני יין בארץ להביא לכם את הטוב ביותר גם מבלי לתת קפיצה אחת לחו"ל.

איזו שמפניה ורודה מועדפת עליכם?

אם מישהו אמר לכם שצריך לעזוב את הארץ או להדרים לצרפת הרחוקה אולי כדאי לכם לעצור כאן ולקבל הצעה של שמפניה ורודה מבעבעת מהבית הישראלי. כפי שהבנתם, אחד הרעיונות הטובים ביתור של שמפניה ורודה זה גם בלאן דה בלאן משנת 2010, הצעה ליין מבעבע מבית יקבי רמת הגולן. אז אולי לא מדובר בקווה אבל למה צריך "להיתקע" על השם הזה כשיש מבעבעים מדהימים המעורבבים עם ענבי פינו נאור, פינו מונייה ועוד. בלאן דה בלאן, הדבר המופתי והמושלם ביותר שיכול להציע לכם יין תוצרת צפון הארץ והוא מגיע כיבש, פריך, טעים והכי חשוב במחיר שווה לכל כיס וכשר.

מחפשים חוויה של יין איכותי מבלי לבקר במדינה זרה? היינות באזור הצפון ורמת הגולן מציעים לכם את השיטה המסורתית של יין מבעבע מענבי שרדונה ופינו נואר- הענבים אדומים. את הצבע האדום מקבלים באמצעות שילוב של שתי השיטות יחד וכך הופכים יין שהיה פעם ברמה ירודה ליין מבעבע מצוין בזכות השריית הקליפות של הזן האדום בדומה ליין רוזה יבש.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד