הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

שאיבת ביוב – המדריך השלם

שאיבת ביוב מטרתו מניעת מפגעים תברואתיים הן בבית והן בסביבה ולכן, אם גם אתם נתקלתם בבעיה לא פתורה בביוב ייתכן ואתם צריכים ביובית  שיודעת לבצע שאיבת ביוב ולפתוח את כל הסתימות בלחץ הן במרחב הפרטי הן במרחב הציבורי והן במפעל המשפחתי. כאשר מדברים על שאיבת ביוב מדברים על צורך שנובע לרוב מהשלכת פסולת לביוב, ניירות, שומנים ולעיתים לכלוכים שיודעים להיתפס על דפנות הצנרת. כל אלה מביאים לחסימה קשה וללא שאיבה חזקה עלולים לדרדר את המצב ולייקר את הבעיה. רוצים שזה לא יקרה לכם? עושים הכול והסתימה לא עוברת מעצמה? הנה כמה דברים שחשוב לדבר על סילוק הנגעים מהביוב.

שאיבת ביוב – מה זה בעצם שאיבת ביוב?

שאיבת ביוב מתבצעת על ידי ביובית שהיא למעשה משאית לכל דבר ועליה מותקנים הכלים המתאימים לרבות הציוד שכולל בתוכו מיכל מתאים לאגירת מי השופכים או הנוזלים האחרים. משאבת היניקה חזקה במיוחד וכך היא מגיעה לכל מקום ויודעת בו זמנית לפרק גם מצבים בהם יש שורשי עצים בתוך הביוב עצמו. באמצעות הביובית ניתן לעשות לא מעט דברים ומעבר לפתיחת הסתימה יצירת הוואקום החזקה תדע לשאוב את השפכים ישירות אל מיכל גדול ולהעביר את הרעלים למיקום המתאים להשלכת השפכים.

איך יכולה משאבת הביוב לסייע להליך שאיבת ביוב?

הטעות הנפוצה זה לחשוב שאפשר להתמודד עם סתימה בביוב לבד, זה נכון, אבל כאשר מדברים על סתימה מורכבת יותר כתוצאה מחסימה של שורשים למשל מסתמן שאין מנוס ובפרט אם מדברים על תשתיות תעשייתיות. במצב הזה ולעיתים קרובות עלולות להיווצר סתימות או לחילופין לאגור נוזלים ושפכים מעבר למידה המותרת דבר שמחייב שאיבה מיוחדת. כמו כן בכדי למנוע עוד ועוד בעיות לא פחות קשות חשוב להתמיד ומדי פעם להשתמש באותה ביובית לצרכי שאיבת ביוב מבוקרת. כפי שהבנתם, ביובית מביאה המון תפקידים ומעבר להליך שאיבת ביוב היא גם אחראית על שאיבת בורות דלק ופתיחת סתימות בלחץ הגבוה. כמו כן באמצעות ביובית ניתן לשאוב בורות שומן ולהתמודד עם שפכים תעשייתיים, ציבוריים ובו זמנית פרטיים.

מתי יש צורך להשתמש בביובית למיגור הסתימות בביוב?

יש המון סיבות למיגור הסתימה באמצעות ביובית, אבל כשיש צורך בהליך של שאיבת ביוב מסתמן שאי אפשר להתחמק מהדרישה החדשה- הדרישה למגר את הבעיה על הסף.  ביובית תסייע בעיקר בפתירת בעיות תברואתיות אבל בו זמנית תטפל גם בדליפות או הצפות מסוכנות. נכון להיום יותר ויותר בעלי עסקים נעזרים בהליך של שאיבת ביוב הן במפעלים שלהם, הן ברשויות המקומיות והן בעסקים הפרטיים. אז במטרה למנוע נזקים גדולים ביותר רצוי ואף מומלץ לחזור ולבדוק אופציה להליך שאיבת ביוב בכדי למזער נזקים ולנקות את קווי הביוב מלכלוכים העלולים בסופו של דבר להחמיר את נזקי הסתימה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד