הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כל דרכים לשילוב קולגן במזון שלכם

קולגן הינו חלבון הכרחי ביותר בגוף האדם אבל כשהוא מפסיק לייצר אותו כתמול שלשום כל מה שאתם צריכים זה לחפש אותו במזון. כמו הגוף כך גם הצומח והחי יכולים בהחלט לספק לכם את החלבון ההכרחי ביותר לשמירה על עור פנים חלק, למיגור הקמטים ובעיקר לשמירה על כל הגידים והמפרקים בגוף. לא מבינים במה מדובר? במאמר שלפניכם נדבר על דרכים לשילוב תוסף זה במזון ואיך הוא יכול לשפר את איכות חייכם לבלתי היכר. 

הקשר בין אוכל בריא לבין צריכת קולגן 

מטרתו של קולגן לסייע בתחזוקתו השוטפת של הגוף ובו זמנית לשמור על עור פנים חלק נטול קמטים. לאחר גיל שלושים הגוף מתחיל לאותת על שינויים וביניהם הפחתה בייצור חלבון זה בגופינו ולכן  בדיוק בנקודה הזו הדבר הטוב ביותר הוא להשיגו מתוספי תזונה המומלצים. המלצה נוספת קשורה גם בבחירת המזון שאתם צורכים החל מהחי ועד לצומח. את הקולגן ניתן להשיג מהבשר, מהדגים ובו זמנית גם מירקות ירוקים או מצליבים כמו כרוב, תרד, ברוקולי – דבר המאפשר הן התחדשות של הרקמות והן התחדשות טבעית של תאי הגוף. 

הצעות לשילובי קולגן במזון – מתכונים טעימים 

הקולגן יכול להשתלב בכל מיני משקאות ומזונות לרבות קינוחים מזינים שיודעים לשמור לכם על גוף בריא. אחת הדוגמאות לכך קשור בקינוח אוכמניות מדהים, כל מה שאתם צריכים זו כוס אוכמניות, 3/4 כוס קיווי, מנת קולגן יומית, כוס מיץ תפוזים ובננה אחת. בשלב הזה יש לקחת את כל המרכיבים, להכניס לבלנדר ולהגיע למצב של תערובת אחידה. מחפשים משקה מדהים שירווה וישמור לכם גם על כמות הקולגן בגוף? זו כמובן רק הצעה אחת מיני מגוון הצעות לשילוב קולגן במזון. הצעה נוספת קשורה גם בהכנת עוגיות שוקולד טעימות משולבות קולגן, המצרכים הנדרשים: 200 גרם חמאת בוטנים, 30 מליליטר מים, חצי כפית סודה לשתייה, מעט מלח, 150 גרם שוקולד מריר קצוץ היטב, חצי כוס סוכר חום והכי חשוב 5 כפות קולגן. לפני ההכנה יש לקחת את הקולגן ולהמיסו במים ורק לאחר מכן לערבב את כל החומרים לבלילה. עכשיו כל מה שצריך זה לצור עיגולים שהם עוגיות על נייר אפייה בתבנית ובחום של 160 מעלות ותוך 10 דק' יש לכם עוגיות טעימות ובריאות. 

הקולגן כחלק בלתי נפרד מהבישול 

מומלץ לעורר את הקולגן בגופכם באמצעות הוספתו למשקאות, חטיפים, קינוחים ואפילו תבשילים. בנוסף, ניתן לצרף את הקולגן גם למרק שאתם אוכלים ואפילו לקפה, תה ומים. לקולגן אין טעם ואין ריח כך שאין חשש להתווספותו לכל תבשיל שתבחרו גם נוכח העובדה כי הוא נמס לחלוטין בכל נוזל או תבשיל. בסיכום דבר, אין ספק כי הקולגן תפס את המקום המכובד ביותר גם בשל היותו תוספת מעולה והכרחית לכל מאכיל בריא ונכון. 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד