הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

חשיבותו של בידה בגיל השלישי

בידה יפני בחדר אמבטיה

זה כבר לא חדש, היגיינה נכונה בגיל השלישי יכולה למנוע לא מעט תחלואות העלולות לסכן את הגוף ולגרום לקריסתו. כחלק מהמחקרים שכבר יצאו מדברים כאן על מחקר המעיד כי שימוש במוצרים הגייניים בהחלט יכול למנוע מחלות שונות לרבות מחלות עור בדרגות שונות וחומרה גבוהה. רוצים למנוע את ההתפרצות הזו ולשפר את הריפוי? כל מה שצריך זה להבין את עניין חשיבותו של בידה בגיל השלישי ואיך מתקן שכזה יכול לתרום לתוחלת החיים ולהפוך אותם טובים יותר מתמיד. רוצים לשמור על עור בריא, מתוח ויפה בגיל הזקנה? הגיע הזמן לדבר על התקנת הבידה החדש.

הקשר בין התקנת בידה לבין חיים ארוכים יותר

היגיינה זו היגיינה ואי אפשר להתעלם מהיכולת שלה לשפר אורח חיים ובעיקר לשמר תוחלת חיים בריאה בפרט אם מדברים על אנשים בני 70 ומעלה וכאן נכנס לתמונה גם בידה בגיל השלישי. עד כמה יש לבידה חשיבות באורח חיים בריא? זו בהחלט שאלה טובה הבידה יודע לתת את המענה וכל מה שצריך זה להתקין אותו ללא מאמץ, ללא מתקין ובעיקר ללא הקצאת שטח מיוחד. לבידה יש לא מעט יתרונות וכל מה שצריך זה להבין את היתרון וללכת אתו אל מחוזות הבריאות. מבין מגוון היתרונות שיש לבידה להציע הוא בהחלט יודע בלחיצת כפתור אחת לשטוף את האזורים המוצנעים ומאפשר גם ייבוש ללא ניגוב מסורבל וקשה. באמצעות זרמי המים בטמפרטורה והחוזקות הנכונות אין ספק כי אפשר לקיים אורח חיים בריא ולהיות סמוכים ובטוחים כי "פצעי הלחץ", בעיות העור למיניהם לא תופענה בשנית.

איך מתקינים בידה בבית?

כפי שהבנתם, לא צריך יותר מדי ידע, מקום או שינויים בבית אלא מכשיר שיידע לתת את המענה הנכון ובלחיצת כפתור יספק את התוצאות הטובות. את הבידה מתקינים ישירות על האסלה וכך בלחיצת הכפתור מכוונים את זרם המים הרצוי וכך גם את הטמפרטורה, שוטפים את האזורים המוצנעים ומוודאים כי הכול בסדר והמקום נקי וסטרילי בשנית. כמו כן מבין מגוון היתרונות אפשר לדבר גם על שלב הייבוש, לא עוד ניירות טואלט, לא עוד מגבונים או סתימות באסלה- לא כשיש אפשרות לייבש את האזור שנשטף ולצאת מהשירותים שאתם שמחים ובעיקר בטוחים שהכול חזר לקדמותו.

בסיכום דבר, היגיינה זה דבר חשוב ובפרט כאשר מדברים על הגיל השלישי – או אז הגוף שלעיתים בוגד לא יודע להתמודד עם בעיות כמו נגעים, פצעי עור וכד'. באמצעות הבידה החדש שתתקינו על האסלה תוכלו לעשות הכול לבד והכי חשוב? לא להיות תלויים באף אדם לעולם. מחפשים בידה חדש שימנע את התקיעות בצינורות הביוב שלכם? רוצים להיכנס לשירותים לבצע את הצרכים שלכם ולצאת כפי שנכנסתם? הכול מתחיל ונגמר בהתקנת בידה ייעודי לגיל השלישי.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד