הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

4 דרכים לבחירת המזרן המושלם

אחרי שבחרתם את סוג המיטה, הגודל, הצורה והמיקום – כעת הגיע שלב בחירת המזרן עליו תשנו. מזרונים איכותיים הם מצרך נדיר בנוף. רוב המזרונים מבטיחים שנת לילה מושלמת, נוחות מעולה ותמיכה נכונה לגב. בפועל רובם לא מספקים את ההתחייבויות הללו לטווח ארוך ונוטים להישחק מוקדם מן הצפוי, להתבלות ולהפוך לבלתי נוחים מספיק. כדי לבחור מזרן איכותי ועמיד שימשיך לספק לכם לילות מתוקים לטווח ארוך, תצטרכו לבצע בדיקה קפדנית ואחראית בכובד ראש. הנה 4 דרכים שבהן ניתן לבחור את המזרן הטוב ביותר:

בחירה על פי סוג המזרן

נתחיל בבייסיק – הספוג. מזרונים אלה נחשבים לקשיחים ועמידים ומגיעים במספר צבעים, שמספרים על צפיפות המזרן והאיכות שלו. הלבן הוא הפשוט והזול מכולם, מה שאומר שהוא יהיה רך יותר. הספוגים המשובחים יותר מגיעים בכחול וסגול ובדרגות קשיחות משתנות. הספוג הטוב ביותר הוא הצהוב ואין להתפלא שהוא נמצא ברוב מיטות הילדים. 

נעבור למזרוני לטקס, החזקים והגמישים שתומכים בגוף ונחשבים לנוחים מאוד. הלטקס מומלץ לסובלים מאלרגיה בשל יכולתו לדחות בקטריות, אבק וחיידקים שונים. הוא קל לניקוי וגם אצלו, קיימים הבדלים בצפיפות החומר. 

אופציה נוספת היא ויסקו. מדובר בדור חדשני יותר של מזרנים, המתעצבים לבד על פי צורת גוף המנמנם. הם קולטים בנוסף את חום הגוף ומשמרים אותו, כך שהלינה מתבצעת בטמפרטורה נעימה יותר. הרכות והנוחות מתקבלת יחד עם תמיכה אורתופדית לנקודות לחץ אופייניות כמו הברכיים, הכתפיים וכפות הרגליים. 

הגענו למפורסמים מכולם – מזרני הקפיצים המשולבים. הקפיצים בתוך המזרן מחוברים אחד לשני ומצופים בספוג, מה שמעניק להם אלסטיות מעולה. ניתן לרכוש גם מזרן מבודד שבו צד אחד של המיטה לא משפיע על יתר הצדדים. כך בני זוג שנוטים להתהפך או לזוז המון בשינה, לא יפריעו לצד הרגוע יותר. 

בחירה על פי דרגת הקשיחות

האם אתם טיפוסים שמעדיפים מצע רך או קשה? זה תלוי. לכל אחד מתאימה רמת קושי שונה ברמת התמיכה ועליה להשתלב גם עם הנוחות המקסימלית והתמיכה של הגוף. כדי לבחור את דרגת הקושי שמתאימה לכם, רצוי להגיע עם אדם נוסף לחנות ולהישכב על המזרן יחד. כך תוכלו לבדוק האם בשכיבה גופכם נותר ישר. אם המזרן גורם לגוף "להתערסל" ולהתקמר מעט, הוא פחות מומלץ עבורכם. 

בחירה על פי המלצת הרופא

אם אתם נמצאים בתהליך פיזיותרפיסטי, סובלים מכאבים כרוניים או מבעיות שינה, מומלץ להיעזר במומחה המטפל בכם כדי לקבוע את סוג המזרון האידיאלי. הגורם המטפל יוכל להמליץ האם לרכוש מזרן עם או ללא קפיצים, את דרגת הקשיות ואפילו על דגם מסוים. 

בחירה על פי חנות המכירה

האם אתם רוכשים מחנות אמינה? מהי תקופת האחריות הניתנת לכם? האם מדובר במזרון של יצרן מוכר ומומלץ? תקבלו תקופת התנסות כדי לוודא שהמזרון מתאים? ככל שטווח השירות רחב יותר, כך תוכלו לקבל החלטה מוצלחת ובטוחה יותר וליהנות משינה בריאה, טובה ומפנקת בראש שקט. 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד