הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך למצוא טכנאי גז מומלץ?

גפ”מ, המוכר בשמו גם כגז בישול ביתי, הוא הגז הנפוץ ביותר שנמצא בשימוש בבתים פרטיים בישראל. הדרך בה מסופק הגז לבתים ולבניינים היא על ידי מיכלי גז גדולים, המוצבים בסמוך לבניינים ולבתים, ולהם מחוברת תשתית של צנרת המובילה את הגז עד לכיריים הביתיות שלנו. לעיתים עשויה להתרחש דליפה של הגז כתוצאה מתחזוקה לקויה, תקלות שונות שעשויות להתעורר, חיבור לא נכון של הכיריים ועוד.

אמנם לגז הבישול יש לא מעט יתרונות, אבל יחד עם זאת מדובר בגז דליק ונפיץ ביותר, ודליפה שלו יכולה להיות מאוד מסוכנת. הדרך הטובה ביותר לדעת האם ישנה דליפה היא באמצעות ריח חריף של גז שמתפשט באוויר, שאי אפשר להתעלם ממנו, והוא גם תמרור האזהרה שלנו בנושא.

בטיחות בגז

אז מה אנחנו יכולים לעשות על מנת לשמור על סביבה בטוחה ושימוש נכון בגז הבישול?

  • בראש ובראשונה חשוב להקפיד לבצע בדיקות תקופתיות כל 5 שנים על ידי החברה שמספקת את הגז למבנה, על מנת להיות בטוחים כי מערכת גז תקינה ומתוחזקת היטב.
  • חשוב מאוד לא להשאיר את הגז בכיריים דולק ללא השגחה, גם לא לזמן קצר במיוחד.
  • לבסוף, חשוב מאוד להכיר ולדעת היכן ממוקמות נקודות השליטה על מערכת הגז, גם של הדירה עצמה, גם של הקומה וגם של הבניין כולו.

במקרה בו זוהתה דליפה, ובמקרים בהם יש ריח חריף של גז באויר, חשוב מאוד לסגור באופן מיידי את ברז הגז, לדווח לשירותי הכבאות ולחברת הגז על הדליפה, ולהמנע מהפעלה של מכשור חשמלי אשר יכול לגרום לניצוץ ולהצית שריפה.

אם אתם מצויים במקום סגור חשוב לפתוח חלונות ודלתות על מנת לאוורר את המקום, ובמידה ואינכם יודעים מה מקור הדליפה, יש לפנות מייד את המבנה.

אז איך תוכלו למצוא טכנאי גז מומלץ?

אם רכשתם כיריים חדשות ואתם מעוניינים לחבר אותם למערכת הגז של הבית או במידה ואתם חושדים בדליפה של גז או תקלה כלשהי במערכת, חשוב לקרוא לטכנאי גז מקצועי לטובת העניין. חשוב לציין כי בכל התקנה של כיריים, גם אם מדובר בכירה יד שניה, מומלץ להיעזר בשירות של טכנאי מקצועי, מאחר ואנחנו מעוניינים בביצוע התקנה בטוחה שעומדת בכל התקנים הנדרשים. אז איך למצוא טכנאי גז מומלץ אתם שואלים? הנה כמה פרטמרים חשובים שיעזרו לכם:

  • בטיחות: טכנאי גז מקצועי וטוב ידע לחבר לכם את הכיריים לצינור הגז בצורה נכונה ובטוחה שתמנע דליפות ותקלות שעשויות להיות מסוכנות. לרוב, גם אישור של טכנאי מוסמך יעניק לכם אחריות על המוצר בחברה בה קניתם את הכיריים.
  • שירות: טכנאי גז מקצועי שמתקין כיריים יהיה אחראי לטיב השירות שלו, יספק לכם שירות מהיר ומקצועי תוך שעות ספורות מרגע הזמנת הטכנאי, ויגבה מחירים הוגנים ונוחים לכיס.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד