הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הסכם ממון – כך תחסכו מלחמות מיותרות

חתונה מביאה עמה התרגשות רבה. הנכונות לקשור עצמכם זו בזה ולצאת לחיים משותפים אינה מובנת מאליה. עם זאת, חשוב שנהיה מפוכחים. במציאות בה כל זוג רביעי בישראל מתגרש, עלינו לדאוג שיעמדו לרשותנו כל האפשרויות כדי לעבור את הגירושין בצורה בטוחה ופשוטה בחינה משפטית. כדי לנהל את סיכוניך בצורה המושכלת והבטוחה ביותר, בכל הקשור לנכסיך, יש לייעד פתרונות משפטיים מתאימים. אנו מאחלים לך נישואים שמחים ומאושרים לאורך שנים רבות, אך כדי לעשות את המעשה האחראי ולמקרה שיבוא יום והזוגיות תגיע אל סופה, חשוב שכל ענין חלוקת הרכוש יוסדר מבעוד מועד וימנע סכסוכים קשים ועגומים בעלי השלכות קשות על הזוג ועל ילדיו.

לשם מה נדרש הצעד הזה?

חתימה על הסכם ממון מאפשרת לך התנהלות חכמה יותר ותשמור על האינטרסים של שני הצדדים. על אף שמדובר בצעד שנשמע קשוח, ציני וקר, למעשה מדובר בצעד המוסרי והראוי ביותר לעשות, שכן הוא יבטיח כי יהיה אפשר לסיים את הקשר בדרכי שלום. אין ספק כי הדבר עשוי להרים גבה או להעלות שאלה כמו "מה אנחנו בעצם מאחלים לעצמנו כאן?", אך תמיד עדיף להיערך לכל תרחיש ולשמור על עצמנו.

למגוון רחב של תרחישים

הסכם ממון מגן על שני בני הזוג מפני תרחישים רבים שעשויים לצוץ. אלו כמה מהמקרים הנפוצים יותר והחשיבות הרבה של חתימה על הסכם כדי לשמור על השקט.

בנישואים שניים

נדמיין את המצב הבא, לאחר נישואים שהסתיימו, בחרת להינשא בשנית לאחר צבירת נכסים רבים שברצונך להוריש לילדיך מנישואים קודמים. על מנת להבטיח זאת ולהגן על הירושה, הסכם ממון יוכל להסדיר כל אי בהירות בעניין זה.

להגן על שני הצדדים

לקראת הגירושים, מצב הזוגיות עשוי להיות קשה ומתסכל מאוד. במקרים רבים, אנו עשויים להסכים לכל תנאי רק כדי לפרק את החבילה כמה שיותר מהר. במצב כזה, סביר להניח שכולם ייצאו מופסדים. חתימה על הסכם, אמנם, תסדיר הכול מראש בשקט ובשלווה וכאשר התנאים רגועים בהרבה. כך אין סיכוי שיופעל כל לחץ על אחד מן הצדדים לעשות ויתורים כואבים.

כאשר פערי השכר גבוהים

חתימה על הסכם ממון אינה חשובה רק כדי להימנע מסכסוכים במעמד הגירושין, אלא גם כדי לצאת לדרך בתחילת הנישואין עם לב נקי. פעמים רבות, בעלות ובעלי אמצעים מוצאים עצמם בחשש מתמיד עם תחילת זוגיות חדשה על כוונות הצד השני. עשויה לעלות השאלה האם איתי רק בגלל הכסף והנכסים שלי. החשש הזה עשוי להביא עמו מתח רב אל תוך הזוגיות. כדי לטהר את האווירה ולהוריד את העניין הזה מהראש, חתימה על הסכם שיבטיח כי במקרה של גירושין כל צד יעזוב עם הרכוש שלו, תבטיח כי לא בכך מדובר ותכניס שקט רב על הזוגיות.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד