הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך לבחור משאבת חלב הטובה ביותר?

מחקרים מראים כי חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק, אבל לאחר חופשת הלידה לא בהכרח שתהיי זמינה עקב סיבות שונות כמו: עבודה, לימודים וכו'. כאן משאבת הנקה יכולה לתת פתרון. בחירת משאבה נכונה אינה משימה קלה, לכן ריכזנו עבורך כמה נקודות שיכולות להנחות אותך ולהקל עליך בבחירה. 

מה זה משאבת חלב?

המהפכה התעשייתית גרמה לשינויים דרסטיים בתחום. משאבות חלב מכניות סללו את הדרך עבור משאבות חלב חשמליות של ימינו. 

היום מוצעות למכירה והשכרה משאבות רבות במקומות שונים כמו: בחנויות מקוונות, חנויות פיזיות, יועצות הנקה וכו'. קיים מבחר גדול וההבדל בין המשאבות השונות משמעותיים. את צריכה לבחון מספר פרמטרים כדי לקבל החלטה נכונה.

מה הצריכה שלך?

  • את מתכוונת לשאוב לעיתים רחוקות: כשאת יוצאת עם חברות או עם בן הזוג והבייביסיטר נשאר לבד עם התינוק, כדאי לשאוב ולאחסן חלב אם לפניכן, בדרך זו גם כשאת לא בסביבה תינוקך יכול לקבל את התזונה החיונית לו. למטרה זו תספיק משאבה בסיסית כמו: מדלה מיני אלקטריק, מדלה סווינג או מדלה הרמוני (משאבת חלב ידנית).
  • אם את זקוקה לשלוש שאיבות ביום ויותר: תצטרכי לבחור משאבה חשמלית דו צדדית, בעלת מנוע חזק שמסוגלת לשאוב לאורך זמן. 
  • אם המטרה היא להגביר ייצור חלב: במקרה זה מומלץ להצטייד במשאבת חלב חזקה שיכולה לייצר את גירוי השד המתאים. 

מיקום

במקרה של שאיבה מחוץ לבית חשוב שהמשאבה תהיה ניידת, כמו כן קלה לנשיאה. כדאי לבדוק את המקום בו את הולכת לשאוב רוב הזמן – האם יש חיבור זמין לחשמל? אם את רוב הזמן נמצאת בדרכים כדאי להצטייד בחיבור למצת של האוטו במקרה של משאבת חלב חשמלית. (אם תשתמשי במשאבה ידנית אין צורך בחיבור לחשמל).

זמן השאיבה

אם את עסוקה במיוחד ומחפשת לקצר זמנים של שאיבת חלב, כדאי לך משאבה דו צדדית. בנוסף שאיבה דו צדדית מאפשרת שאיבה של כמויות גדולות יותר של חלב. יש אמהות שצריכות לשאוב אף 3 פעמים במקום העבודה, לכן חשוב שהמשאבה תהיי חזקה, מועילה ותוכל לעמוד בקצב. 

משאבה "שומרת שבת"

אמהות שומרות שבת צריכות לשאוב חלב גם ביום הזה כמו בכל יום אחר, לכן חשוב לבחור במשאבה חשמלית שיש לה אפשרות לחיבור ידני או לבחור במשאבה ידנית. 

תפעול משאבה

את רוצה לקבל את הביצועים המיטביים גם אחרי שהמשאבה כבר לא חדשה. לכך יש לבחור במשאבה איכותית, אשר קלה להרכבה ופירוק. חלקים שבאים במגע עם החלב יש לנקות אחרי כל שאיבה, כמו כן לבצע סטריליזציה פעם ביום לאותם חלקים. מסיבות אלה, חשוב לבחור במשאבה שיש לה כמות חלקים פריקים לניקוי יסודי. בנוסף, החלקים הללו צריכים להיות עמידים לטמפרטורות גבוהות ונמוכות מבלי שיתקלקלו. 

חשוב שיהיה לפחות שנתיים אחריות למנוע, המכלול שעובד הכי קשה. אם כבר קונים משאבה, כדאי לתת לתינוק את ההרגשה כאילו הוא יונק מאמו על ידי בקבוק הנקה Calma. להתייעצות מומלץ לצלצל למספר 058-4502290 יוקאר פארם.  

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד