הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כיצד מוצאים מאתר תשתיות מקצועי

איתור תשתיות הוא איננו עניין של מה בכך. בעוד שאיתור נזילות בבניין יכול להתבצע על-ידי אינסלטור מוסמך הנעזר במצלמה טרמית וציוד טכנולוגי נלווה, הרי שאיתור תשתיות מתמקד בצנרת הממוקמת במעמקי האדמה. איתור לא נכון ושגיאה מצד בעל המקצוע לא רק תיצור עוגמת נפש ועבודה מיותר, כי אם תוביל להוצאות אדירות בהיקפן לאור העובדה שהכביש, המדרכה או כל שטח ציבורי אחר, נותץ ונשבר רק לצורך הגילוי כי אין מדובר באזור בו מתרחשת הנזילה.

אם כן, כיצד מוטב שנבחר את מאתר התשתיות שיסייע לנו בדבר התקלה? על כך נתמקד במאמר הבא.

איתור ותיקון התקלה במקום

רבות מבין החברות המציעות שירותי איתור נזילות ותשתיות, אינן מאפשרות לקבל גם שירותים נלווים של תיקון התקלה במקום. לשם כך יש לשנע ציוד הנדסי כבד כמו גם לתפעל צוותים מיומנים אשר ידעו כיצד להביא תשתית חלופית, לפרק את הקיים, להחליפו ולהשיב את הסדר על קנו.\

עם זאת, ניתן למצוא מספר חברות בודדות המאפשרות לקבל שירות של איתור ותיקון מידיים, דבר אשר יכול לחסוך עוגמת נפש רבה ולאפשר את החזרת השגרה על קנה. על כן, הקפידו להתמקד בחברות המציעות שירותים משולבים אלו וראו בכך כיתרון מובהק לעומת המתחרים.

המלצות קודמות

על אף שמדובר במקרה חירום, אל תמהרו לבקש את שירותיה של החברה הראשונה שאתם מוצאים. הקפידו לבצע בחירה מושכלת ומדודה, ובדקו מה הביקורות או לחילופין ההילולים שעולים אודות החברה מחיפוש קצר באינטרנט.

מספיק לרשום את שם החברה המדוברת, כדי להיווכח אם היו אי אילו תביעות כנגדה, אם עלו ביקורות שליליות באשר לשירות ואם זמינות איננה כמובטח. אם קיבלתם המלצה ישירה על חברה, ראו בהמלצות פה לאוזן כאיכותיות בהרבה מאשר אלו הקיימות ברחבי המרשתת.

רישיונות נדרשים

האם החברה המספקת לכם את שירותי תיקון התשתית התקולה היא בבעלותו של קבלן אינסטלציה מורשה? חשוב לדעת כי לא כל חברה יכולה להעניק שירותים אלו, ועל הקבלן להיות רשום באופן מסודר וגלוי בפנקס של רשם הקבלנים.

לצורך בדיקת החברה המדוברת, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לפנקס הקבלנים אשר מצוי באופן גלוי ונהיר ברשת. רשמו את שם הקבלן ובדקו אם אכן הוא מופיע. אם אינכם מוצאים את פרטיו, בקשו ממנו להציג תעודה בתוקף. הקבלן איננו ממהר להציג את התעודה? זוהי נורה אדומה עבורכם שמאותת כי מוטב שתחפשו ספק חלופי. 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד