הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

להיות תיירים בתל אביב ליום אחד

מרביתנו לוטשים עיניים אל עבר ערים מפורסמות שמעבר לים, בעוד שממש כאן בארצנו הקטנה, ניתן למצוא שפע של אטרקציות נפלאות וחוויות שאינן יורדות מאלו של ארצות רחוקות. במאמר הבא נרצה להפוך אתכם לתיירים ליום אחד, ולו למספר שעות בודדות בעיר שסוחפת אחריה תיירים מכול רחבי העולם, ושנהנית ממוניטין הולך וגובר כעיר נופש, ים, קולינריה ותרבות – העיר תל אביב.

מתחילים את היום בים

קשה מאוד שלא להמליץ להתחיל את היום באחד מן הנופים היותר מוכרים של העיר, ואלו אשר משכנעים לא מעט תיירים להישאר בה למשך מספר בלתי מבוטל של ימים.

את הבוקר אפשר לפתוח ברצועת החוף הארוכה של העיר אשר מציעה חול זהוב ומים כחולים אשר משתנים עם גווני טורקיז נפלאים. לאורך החוף תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות המציעים ארוחת בוקר דשנה ונוף שאין לו תחליף. לאלו מכם אשר מעוניינים לשדרג את החוויה, ניתן למצוא שפע של בתי ספא במלונות תל אביב אשר מציעים חבילות עיסוי וארוחת בוקר, כל אלו כמובן מבלי לוותר על נוף מרהיב המשקיף אל הים.

וממשיכים אל עבר העיר הגדולה

מרגישים שמיציתם את הים? חושבים שאי אפשר להפתיע אתכם בעיר הגדולה? תחשבו שוב. תל אביב נהנית משפע של רובעים שונים המציעים חוויות שונות, כמו גם מבנים היסטוריים משומרים ויפהפיים המסתתרים ורק מחכים להתגלות.

ניתן להגיע לשדרות רוטשילד ומשם לצאת לסיבוב בין בתי הקפה האופנתיים וחנויות המזכרות השונות. לאלו מכם שמחפשים ליהנות מאדריכלות מרשימה, מומלץ להגיע לשכונת נווה צדק המקבילה ולסייר ברחובות הצדדיים שלאורך רחוב אלנבי. בין המבנים המומלצים יש לציין את בית הפגודה המפורסם ואת מלון נורמן שזכה לשימור אדריכלי מרהיב.

ואיך אפשר בלי השווקים?

תל אביב נהנית ממגוון רחב של שווקים בהם ניתן למצוא שפע של מזכרות, מטעמים קולינריים נפלאים ומציאות. אם אתם כבר נמצאים במרכז תל אביב, אל תוותרו על שוק הכרמל הססגוני והמחוספס כשלצדו נחלת בנימין אשר מציעה שפע של אמנות רחוב אלגנטית.

מומלץ שלא לפספס גם את מתחם שרונה ושוק שרונה בפרט, ובו ישנן שפע מסעדות שפים מפורסמות ובסטות אלגנטיות שמציעות את מרכולתן.

 

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד