הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כך תבחרו חברת הרחקת יונים

אנו לרוב נוטים לראות ביונים כסממן של שלום ואחווה, ועם זאת המציאות היא די שונה. היונה, על אף מראיה התמים, עלולה להביא עמה מפגע תברואתי קשה המתבטא במחלות, אלרגיות קשות וזיהומים.

מדוע חשוב שנרחיק את היונים מאזור מגורנו?

היונה לכשעצמה איננה מהווה כל איום על האדם, אך הטפילים והמזיקים השונים שמגיעים עמה, מציבים את דיירי הבית או המשרד בבעיה קשה.

מספיקה לשלשת היונים, שלצד היותה מדיפה ריח רע, טומנת בחובה טפילים ומזיקים שעושים את דרכם הישר אלינו. כמו כן, צואתן של היונים ידועה ככזאת אשר גורמת לתהליכי חמצון המכלים מעקי בטיחות ואשר יכולים להרוס בגדים התלויים לייבוש.

היונה עצמה מביאה עמה כינים ופשפשים. מספיק שאלו יתרבו ויפקדו את ביתנו, כדי שלא רק שנזדקק לחברה המתמחה בהרחקת יונים, אלא גם נדרש למלאכת הדברה קפדנית אשר תבטיח כי הבית אכן נקי מכל מפגע תברואתי.

כיצד נבחר את חברת הרחקת היונים?

להלן מספר קריטריונים בסיסיים חשובים אשר יאפשרו לכם לבחור נכונה את החברה המקצועית:

תעודות ורישיונות

כל חברה המספקת שירותי הרחקת יונים, היא למעשה חברת הדברה המציעה מגוון רחב של שירותים נוספים.

על כן, חשוב לוודא כי מרחיק היונים שזימנתם אכן מחזיק בכל התעודות הנדרשות על-פי חוק. אל תחושו נבוכים או חשש לדרישה שכזו, והקפידו לבקש מאיש המקצוע שיציג עבורכם את התעודות כפי שנדרש בחוק. תעודות אלו צריכות לכלול הכשרה להרחקת יונים, הדברה ועבודה בגובה.

תעודת אחריות

שירותי הרחקת יונים הינם מוצר לכל דבר ועניין. וודאי שלא הייתם רוצים לגלות כי היונים שבו על הרגליהן הרעים, זאת לאחר ששילמתם ממיטב כספכם. על כן, כל חברת הרחקת יונים שאיננה מבטיחה תעודת אחריות ובה פרק זמן שהיא מתחייבת כי היונים לא ישובו על עקבותיהן, צריכה להדליק נורה אדומה.

פתרונות בהתאמה אישית

הקפידו לברר האם החברה אשר מספקת לכם את שירותי ההרחקה, אכן תדע לספק את האסטרטגיה הנכונה ביותר. הרחקת יונים מפאנלים סולריים איננה דומה להרחקת יונים מגגות בתים פרטיים. וגגות של בתים פרטיים אינם דומים להרחקת יונים מדפנות של מבנים רבי קומות הן לדיירים והן מטעמים מסחריים.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד