הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

משקפי קריאה – איך להתאים?

יש לא מעט סיבות בגינן מרכיבים משקפיים, בתחילה, הראייה הופכת מטושטשת ומאומצת וממצב של קריאה רגיל, פתאום מתגלים קשיים לעיניים. אם כן, כמו בדיקת עיניים רגילה, ישנה חשיבות גם לבדיקה בנוגע לבחירת משקפי ראייה ותיקון הלקות לצד אבחון מדויק ביותר. לאחר שמבינים ויודעים כי קיימת בעיית ראייה מקרוב לצרכי קריאה, הגיע הזמן לבחור את המשקפיים שישנו את המצב מהקצה אל הקצה. במאמר שלפניכם נדבר על בחירת הנראות הנכונה, לצד בחירת המסגרת ושאר הפרמטרים שיהפכו את זה לנכון ובעיקר בריא.

איך בוחרים מסגרת למשקפיים

משקפי קריאה אינם שונים ממשקפיים רגילים, כאמור, גם כאן יידרש מכם לבחור מסגרת מתאימה ולקחת בחשבון את ההתאמה הפיזית למבנה עצמו של הפנים. כך גם את המשקל של המשקפיים ובסופו של דבר את עניין הנוחות. לצד זאת, חשוב לדבר גם על נקודות המגע על האף ואף את העניין של נקודות מאחרי האוזניים. לצד זאת, יש לקחת בחשבון את גודל המסגרת עצמה – עניין זה חשוב ביותר היות ואתם צריכים להתאימו למשקל העדשות ועוביין. לכן, חשוב ביותר לבחור מסגרת טובה וגמישה. כפי שהבנתם, המסגרת צריכה להפוך מונחת נכון על גשר האף ולכן יש לבדוק כי האפונים לא לוחצים מדי על גשר האף. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון קשור במתאר הגולגולות ומה שקורה מאחורי האוזניים. עניין זה חשוב היות והוא יכול למנוע חיכוך ולמנוע לחיצה חזקה מדי פנימה. בחירת עדשות משקפיים, על פי גודל המסגרת וכן דחיסות החומרים עצמם. כמו כן, יש למדד את היחס למרחק והאישונים. לאחר שיודעים זאת, ניגשים לשלב הבא וכך גם קובעים את העובי במרכז או בצידי העדשה.

פרמטרים שיש להתחשב בהם בעת בחירת משקפי קריאה

בכדי לבחון התאמה לטווח הקרוב – כאמור, משקפי קריאה, מדברים על בדיקה מקצועית אשר מטרתה לבחון את יכולות הראייה ומיקודן מקרוב. לעיתים, יש אנשים שמעדיפים בחירת משקפי מולטיפוקל וזאת בכדי לנווט נכון בין קריאה מקרוב או אפילו קריאה מרחוק. כאמור, רוב האנשים שצריכים משקפי קריאה הם בני 45, מאידך, יש צעירים יותר שיסבלו מקוצר ראייה לקרוב כמה שנים קודם לכן. כאמור, רכישת זוג משקפי ראייה מרכיב בתוכו היבט טכני והיבט פסיכולוגי יחד מה שהופך את בחירת המשקפיים לקלה ונכונה יותר.

בסיכומו של דבר, יש למצוא משקפי ראייה המותאמות גם בהיבט הנראות וגם בהיבט הנוחות. אחרי הכול, הרעיון הוא להשתמש במשקפי הראייה בצורה נכונה מבלי לייצר קושי כזה או אחר. בחירת המשקפיים תהיה אופנתית, אבל בו זמנית תהיה נוחה וללא מגבלות או קשיים בראייה.  קניתם לאחרונה משקפי קריאה? עכשיו, כל מה שנשאר זה לבחון את איכותם באמצעות הרחקת דף במרחק קריאה העדיף עליכם ולבדוק, האם המשקפיים הנבחרים אכן מתאימים.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד