הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

שמנים אתריים – איך לבחור את זה נכון?

 

כאשר מדברים על שמנים אתריים, מדברים על שמנים שמקורם מפרחים, עלים, שורשים, זרעים ועוד. זה קורה בכל העולם, נכון להיום, ניתן למצוא את השמנים כחלק בלתי נפרד ממוצרי לבנדר וזה עוד לא הכול. המגוון הגדול של השמנים תפס תאוצה ונכון להיום הוא משמש לייצור לא מעט מוצרים אשר בסופם מושג ריח מושלם לצד אפקט טיפולי מיוחד. וכך, בהתאם לאזור הגוף, או לטיפול עצמו, התכשירים כמו נותנים את המענה הנכון לבעיה הן בהיבט הפיזי והן בהיבט הנפשי. לא מבינים במה מדובר? אין ספק כי שמנים אתריים זכו בסגולות ולא רק בזכות הריח – אלא גם בזכות יכולת ההרגעה ושיפור מצב העור.

אילו סוגי שמנים קיימים?

מבין שמנים אתריים כאלה ואחרים, ניתן לראות שמן אתרי מעץ אורן, השמן הזה יודע לבצע חיטוי מושלם, אבל בו זמנית יודע גם לשפר את מערכת הנשימה. סובלים משיעול, סינוסים או דלקת גרון?  אולי זה הפתרון המושלם ביותר, כל מה שצריך זה לגשת ולנסות. רעיון נוסף שיודע ויכול למגר בעיות של נשימה, מחטא ואפילו דוחה חיידקים הוא שמן אתרי אקליפטוס לימוני. שמן זה, מתאים לילדים, אבל מתאים גם לתינוקות והנוכח היותו אנטי בקטריאלי הוא יודע כפי שצוין להקל על מערכות הנשימה ומומלץ לשימוש בדיוק בחורף – שההתקררות הופכת להיות חלק מהתמונה. את השמן הזה, אפשר למצוא כחלק ממלחי אמבט וכפי שהבנתם, גם כחלק ממוצרי לבנדר.

איזה פתרון קיים לצורך שיפור נראות העור?

מסתמן כי שמנים אתריים יודעים לתת תשובה לכל דבר, בין היתר גם לנראות העור, פצעונים או כל שאר הבעיות. קחו לדוגמא את שמן אתרי ההדס, שמן זה, מסייע לחיטוי, אבל בו זמנית יודע לשפר את מצב העור. סובלים מאקנה או אפילו מעור שמן? הנה פתרון נהדר וגם הוא חלק ממוצרי לבנדר. כמו כן, באמצעות מוצר זה ניתן לטפל בו זמנית גם במחלות החורף המוכרות החל משפעת ועד לדלקת הסמפונות. מבין היתרונות הנוספים, ניתן לראות גם את שמן הגרניום, שמן זה מאזן פיזית ונפשית וגם נותן מענה לבעיה הורמונאלית. כאמור, גם כאן, אם תרכשו את השמן הוא יספק לכם פתרונות לטיפול העור, לסילוק הפצעים וכן לסילוק היובש. את השמנים ניתן למצוא לרוב בקרמים ייחודיים לכפות רגליים, במלח אמבט ואפילו, בשמן דוחה יתושים.

סובלים מבעיות כאלה ואחרות? רוצים להריח טוב, אבל גם להרגיש טוב פיזית ונפשית?  אין ספק כי שוק הטיפולים אמר את דברו והוא מציע לכם מגוון שמנים אתריים שישפרו את ההרגשה. שמן אתרי ילנג ילנג, ריחו מעולה והוא משמש ברוב הפעמים לבישום, כך גם שמן היסמין העוצמתי, שמן אתרי נירולי והרשימה קצרה מלהכיל- ועכשיו, לכו לנסות!

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד