הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

השתלת שיער FUE מה זה ?

בזמן שבו אנשים רבים נאבקים על מנת להסיר את השיער המיותר על הגוף, אחרים נאבקים בכל צורה שהם מכירים על מנת להחזיר את השיער שנשר שלהם מהראש ומסרב לצמוח בחזרה. נשירה של שיער היא כזו שיכולה להעיד על כל מיני מצבים רפואיים, כמו מצבים של סטרס או מצבים של חוסרי תזונה ואפילו שינויים הורמונליים. חלק ניכר מהנשירה אצל גברים היא כזו שאר מתרחשת באופן ד טבעי עם הגיל ועם המטען הגנטי. למרבה המזל ישנן שיטות ליצירה של רעמת שיער לאלה שאליה מתגעגעים.

מכירים את השיטה

השתלה של שיער אל הקרקפת היא למעשה פעולה שבה מחדירים שתל של זקיקי שיער אל הקרקפת של המטופל בצורה שתסייע לשיער הזה להיות "תפוס" היטב שם ולגדול בצורה טובה. השיטות הישנות של השתלת השיער הן כאלה שבהם היו מבצעים את ההשתלה בקבוצות של זקיקים, כשאר לעומת השיטות הוותיקות הללו ישנה שיטה חדשנית שנעשית מאוד פופולארית בארץ ובכל רחבי העולם. השיטה הזו נקראת FUE  והיא שיטה שבה מחדירים שיערה אחת עד ארבע שיערות בכל שתל שמוחדר אל הקרקפת. הרבה מזהים את השיטה הזו בשל הפריצה שלה אל התודעה עם כתבות מפרגנות רבות שמבוצעות בערוצי התקשורת השונים, ועם נסיעה של ישראלים רבים אל עבר טורקיה, שם יש בתי חולים שאליהם מגיעים אלפי מטופלים בכל יום מחדש על מנת להחזיר את המראה השעיר לראש.

היתרונות של השיטה

השיטה של השתלת שיער מסוג FUE  היא כזו שאינה מצריכה הרדמה מלאה בכלל. היא כזו שמבצעים בה אך ורק הרדמה חלקית לאזור המטופל והמטופל נמצא בהכרה מלאה עם כאב מזערי בלבד שנותר בשל דקירות המחט בעת החדרת השתלים אל הקרקפת.

  • זמן ההחלמה של המטופל לאחר סיום ההשתלה עצמה הוא מאוד קצר בהשוואה לטיפולים אחרים, כך המטופל חוזר אל חיי השגרה באופן מהיר וללא עיכובים שמצריכים החלמה ארוכה.
  • השיטה של השתלת שיער מן הסוג הזה אינה מותירה את הקרקפת עם צלקות בכלל.
  • התוצאה של השיער המושתל היא טבעית לחלוטין, ורלבנטית לשיער ארוך יותר או קצר.
  • הטיפול הזה מתאים לנשים ולגברים כאחד.

כמה זה עולה לנו

העלות של כל סוג של טיפול עבור טיפוח רעמת שיער היא לרוב אינה עלות זולה. כל התכשירים המיוחדים אשר נועדו לחזק את השיער ולמנף שיער מלא יותר הם כאלה שעולים הרבה יותר מכל שמפו אחר, וטיפולים בטכניקות מיוחדות כמו השתלה, הם כאלה שמצריכים מיומנות שעליה משלמים בצורה נאה גם כן.

העלות של טיפול השתלת שיער בשיטת FUE  היא כזו אשר נחשבת ליותר מתקדמת מהשיטה האחרת המוכרת של השתלת שיער, ולכן היא עולה בהתאם. סדר גודל העלות נע בין 5800 ₪ ועד ל- 10000 ₪ עבור השתלה שיכולה לקחת שש שעות ואף יותר מכך, בהתאם לכל ראש בצורה פרטנית למדי.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד