הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

כסא אוכל לתינוק

איזה אושר הגיע סוף סוף תינוק אל ביתכם ועכשיו הגדלתם את המשפחה. כמובן שתינוק חדש מביא איתו צורך במוצרים רבים וחדשים לביתכם, אם זה בגדים, עגלה, כסא לרכב ועוד המון אביזרים שצריך בשביל התינוק החדש. אחד המוצרים שאולי הכי חשובים לתינוק הוא כסא האוכל. נכון שבחודשים הראשונים אין ממש צורך והתינוק לא יושב לאכול ליד השולחן כמו כולם, אלא יונק את החלב מאמו. אך לאחר מספר חודשים הוא כבר יכול להתחיל לאכול מגוון מאכלים רבים ואתם תרצו שיצטרף אל שולחנכם ויהיה יחד איתכם וחלק מן המשפחה. על כן חשוב מאוד כי תעשו בירור לפני הקנייה איזה כסא אתם מעוניינים לקנות, מה חשוב לכם שיהיה בו ואיך תרצו שהוא ייראה ויהיה. במאמר הקרוב ניתן לכם קצת מושג על עולם הכסאות לתינוקות ככה שתוכלו להיות יותר בטוחים כאשר אתם ניגשים אל הקנייה.

מה זה כסא אוכל

כסא אוכל לתינוק זהו בעצם כסר אשר מיועד אך ורק לתינוקות שמעוניינים להאכילם במסגרת הארוחה המשפחתית המשותפת. לרוב בגיל חצי שנה, שמונה חודשים מתחיל התינוק לאכול אוכל מוצק וזהו הזמן הטוב ביותר להצטרף אל שולחן המשפחה ולהתחיל להיות חלק פעיל בתוך המשפחה שנבנית.

סוגי הכסאות שיש

רוב הכיסאות הינם פשוטים מאוד ועשויים מחומר פלסטיק, יש כאלה שגם עשויים מברזל ומה שבעיקר מבדיל ביניהם זה המשקל, אפשרויות של מגשים שונים ומצבי קיפול שונים של הכיסא או של המגש. כמו כן ניתן לכוונן את גובה הכסא כך שיתאים בדיוק לגובה השולחן שלכם ויהיה מתאים במדויק עבורכם. כמובן שרצוי שתקנו כסא שאותו אתם יכולים להעביר ממקום למקום, שיאפשר לכם גם לאכול בחוץ כמשפחה או בתוך הבית. הכסאות שמבוססים רק על רצועות נחשבים לזולים יותר ופחות איכותיים לכן מומלץ פחות ללכת על הכיוון הזה ולקחת משהו חזק ויציב.

בטיחות מעל הכל

בסופו של יום הדבר הכי חשוב לנו בכל הנושא של הכסאות תינוק הוא הבטיחות של הילד, שנוכל להיות בטוחים שאנחנו קונים את הכסא הטוב ביותר ויהיה היציב ביותר. יש בעולם תקנים מסוימים לבניית כסא לתינוק כדי שיהיו ברמה הבטיחותית המתאימה. כמובן שכמעט כל חברות הכסאות מייצרות את הכסאות שלהם לפי התקנים הללו אחרת הם לא יוכלו למכור את הכסאות, אך יחד עם זאת כדאי שתבדקו את הכסאות מכמה בחינות. כדאי שתבדקו את היציבות של הכיסא שהוא רחב מספיק בבסיס שלו, וכבד מספיק כדי למנוע התהפכות. כמו כן תבדקו את הגלגלים של הכסא, תראו שהם נוחים ובטחים להעביר את הכסא ממקום למקום וגם שהם ננעלים כך שהילד לא יוכל להזיז את הכסא ויהיה בסיכון. בסופו של דבר תנסו להרגיש את הכסא ותראו איזה כסא מרגיש לכם הכי טוב לילד שלכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד