הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איטום קירות חיצוניים

אתם שואלים את עצמכם מה זה בעצם איטום קירות חיצוניים, למה צריך את זה ובמה זה עוזר. איטום קירות חיצוניים עם תוספות של בידוד תרמי, חיפוי דקורטיבי חיצוני יכולים לסייע מאוד בהגנה על הבית מפני תופעות הטבע. בידוד ואיטום זה יכולים לעזור לנו בחודשי הקיץ החמים, לשמור על טמפרטורה יחסית נעימה בתוך הבית, כך שתוכלו כל הזמן להמשיך ליהנות מן השהייה בבית. כמו כן איטום ובידוד עוזרים לאטום גם בחורף מפני הקור, מפני הגשם, כך שהחום יישמר בתוך הבית ותמיד תהיה טמפרטורה יחסית נעימה. כמו כן, האיטום של הקירות עוזר מפני מפגיעות של רטיבות בקירות, עם השנים וימי הגשמים שישנים בארץ הקירות יכולים להירטב ולעלות עובש. לכן רצוי לבצע איטום ובידוד כמו שצריך בשביל שקירות הבית יישמרו לאורך שנים רבות. פגיעה נוספת שיכולה לקרות באם אין איטום ובידוד טוב הינה פגיעה מן השמש. בארץ חמה כמו שלנו השמש יכולה לפגוע ולהרוס את קירות הבית אם לא עושים את האיטום והבידוד באופן הכי נכון שיש. לכן תשימו לב שאתם משתמשים אך ורק בחומרים איכותיים כאלה שיעזרו לשמור על הבית מכל מיני מפגעים אפשריים.

חיסכון אנרגטי

בעקבות יוקר המחיה בארץ, שעולה עם השנים הרבה משפחות בישראל חושבות כיצד לחסוך בהוצאות הבית. הרבה משפחות על מנת לחמם ולקרר את הבית מוציאות כספים רבים על חימום או קירור בעזרתם של מוצרי חשמל כמו מזגנים ותנורים. בעזרת איטום קירות חיצוניים כמו שצריך אתם יכולים לחסוך מעצמכם כמה שקלים בהוצאות החשמל בכל חודש, זאת בשל היכולת של האיטום והבידוד לחסוך באנרגיה ובכך לחסוך בחשמל שצריך.

איך מבצעים את האיטום

ביטונסיל הוא ציפוי גמיש שמתבסס על צמנט ועוד כל מיני תוספים שונים, לאחר שמשתמשים בחומר זה נוצר ציפוי איטום חזק מאוד וגם יחד עם זאת יחסית גמיש. בזכות היכולת של להידבק באופן חזק אל תוך תשתית הקיר הוא מאפשר התחברות עם דבקים מתאימים או טיט שהרבה אנשים אוהבים להשתמש ובכך ניתן להצמיד לוחות אבן או קרמיקה על הקיר. כמובן שיש לראות שנותנים לאנשים מקצוענים לעשות את העבודה, זאת בשביל שתוכלו להיות בטוחים כי התוצאה תהיה כמו שאתם מצפים.

עיצוב הבית זה מעל הכל

בית מורכב מהרבה חלקים, יסודות, תשתיות, קירות, רצפה, גג ועוד הרבה מרכיבים. כמובן שכל דבר כזה הינו חשוב ביותר ולא ניתן לבנות את הבית בלעדיו. אך בסופו של דבר מה שנותן את ההרגשה הביתית זה העיצוב שלכם. איך שתעצבו את הבית ואיך שתשימו את ליבכם בתוך הבית ככה תוכלו להיות יותר מזוהים עם הבית. לכן איטום קירות חיצוניים באופן מעוצב של לבנים או כל דבר אחר יכול לתת לכם את ההרגשה הטובה שביתן נותן.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד