הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הדפסת כרטיסי גירוד

מכירים את זה שאתם הולכים אל תחנת הלוטו הקרובה, רואים את כרטיסי הגירוד עומדים להם שם, רק מתים שתגרדו אותם ותראו אם זכיתם בפרס? כולנו אוהבים את התחושה הזו לגרד, לראות אולי זכינו במשהו, להאמין שיש לנו את המזל, זה אולי אחד המעשים הכי כיפיים שיש. כרטיסי הגירוד הינם בנוסף יכולים לשמש ככלי שיווקי מדהים לעסק שלכם. במאמר הקרוב נספק לכם קצת מידע על כרטיסי הגירוד, למה כדאי לעשות אותם ואיך הם יכולים לעזור לעסק שלכם לצמוח.

יצירתיות זה שם המשחק

בעולם הדיגטלי של היום, שהכל מהיר, הכול ברשת ויש לך המון אפשרויות שיווק שכמעט כולם משתמשים בהן אתה חייב להיות יצירתי ולחשוב מחוץ לקופסא. ללא ספק כרטיסי גירוד זהו כלי מטורף ולא דגרתי בכלל לקידום מכירות של העסק ובוודאות בעזרת כלי זה תוכלו להיות בולטים יותר מהמתחרים שלכם. אם הלקוח מגרד וזוכה בפרס או בהנחה לקנייה הבאה שלו בחנות, הוא כמעט בטוח ייבחר לחזור אליכם ולא ללכת אל המתחרים שלכם. כך מחזור המכירות שלכם ייעלה, יותר לקוחות יבואו אליכם וכמובן גם יישארו כלקוחות חוזרים.

עיצוב אישי של הכרטיס

כל עסק רוצה להיות בולט, רוצה להיות ייחודי, עסק זה בעצם עולם מסוים שאתם מייצרים ושבן אדם נכנס לעולם שלכם הוא מושפע ממה שאתם שמים בעולם זה. לכן לכל בעל עסק חשוב שיהיה לו קו עיצובי מסוים, חשוב לו שבחנות שלו תהיה אנרגיה מסוימת לפי מה שנראה לו ושהוא קובע. לכן כאשר אתם מדפיסים כרטיס גירוד לעסק שלכם, עצבו את הכרטיס כמו שנראה לכם. תחשבו על הקונספט של החנות שלכם, איזה רושם הייתם רוצים שהלקוח ייקבל ממכם, ואיך תגרמו לו לחזור אליכם ולהישאר לקוח שבוי שלכם. כל זה ועוד אפשר לעשות באמצעות עיצוב אישי על גבי כרטיס הגירוד.

חוקים לכרטיס הגירוד

בעולם שלנו היום, עולם של חוקים, סדר ושהכל ברור, חשוב שגם אתם תהיו מכוסים ושלא יקרה מצב שרציתם לעשות משהו טוב עבור הלקוחות שלכם, לצ'פר אותם ובסוף זה יסתובב כנגדכם. לכן כאשר אתם מדפיסים כרטיסי גירוד, החלטתם על עיצוב, החלטתם כיצד לשווק את הנושא, חשוב גם שתדפיסו מאחורה הוראות להגרלה, כדי שהכול יהיה חוקי וכמו שצריך. אתם מוזמנים מאוד להתייעץ עם עורך דין מקצועי בנושא, זאת בשביל שתוכלו להיות בטוחים שמה שאתם עושים הוא חוקי ובטוח.

אילו מתנות לתת בכרטיס גירוד

ללא ספק שאנחנו עושים מבצעים, עושים הגרלות, חשוב לנו ממש להיות בטוחים שאנחנו גם לא נפסיד, אלא באמת נייצר רווחים טובים מההגרלה. לכן חישבו על ההנחות והמוצרים שאתם יכולים לתת באמצעות כרטיסי גירוד, עשו תוכנית כלכלית להגרלה, ככה תראו שאתם לא קופצים מעל הפופיק ושאתם בטוח תרוויחו מהעניין הזה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד