הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

גרין קארד להצלחה אמריקאית

מכירים את המושג גרין קארד? כמעט כל אחד מכיר ושמע על הכרטיס שמעניק מעמד קבע בארצות הברית. אין ספק שסטטוס שכזה יכול לפתוח המון דלתות לעולמות הכנסה והשקעה טובים, כי כמו שכולנו יודעים הכסף הגדול נמצא באמריקה. אז איך בעצם משיגים את הכרטיס הנכסף, איך מגישים מועמדות, האם זה אומר שאצטרך לוותר על אזרחות ישראלית, מה זה באמת נותן לי, כל זה ועוד במאמר הקרוב ניתן לכן טעימה על עולמו של הגרין קארד כך שתוכלו לחשוב אם זה מתאים לכם להתחיל את התהליך או לא.

תושב קבע או אזרח

הרבה אנשים חושבים שהגרין קארד הוא בעצם אזרחות אמריקאית או ויזה שמאפשרת את הכניסה למחוזות ארצות הברית. אך הגרין קארד לא נותן מעמד של אזרחות, הוא נותן מעמד של תושב קבע, כלומר אתה יכול להיות באופן קבוע בארצות הברית, לעבוד, ללמוד אך לא תוכל להצביע למשל כמו אזרחי ארצות הברית. אזרח ארצות הברית למשל יכול לבחור לגור בארץ אחרת לתקופה מסוימת או לאורך כל חייו ולא יאבד את הסטטוס שלו, הוא יישאר אזרח ארצות הברית לאורך כל חייו. אך אדם שהוא תושב קבע אין באפשרותו לעזוב את המדינה.

איך מקבלים גרין קארד

ישנם כמה אפשרויות לקבל את הכרטיס הנכסף, אחת מן האפשרויות המוכרות ביותר זה באמצעות הגרלה. הגרלה זו נערכת אחת לשנה ובשנה זו ארצות הברית נותנת את הסטטוס ל-50000 אלף איש אשר מגישים מועמדות דרך אפשרות זו. כמובן שמי שזוכה בהגרלה יכול להגר יחד עם משפחתו אל ארצות הברית לכמה שנים או לאורך כל חייו. אפשרות נוספת היא באמצעות קשרי משפחה, כמו ילדים בוגרים מעל גיל 21 אשר לא נשואים או נשואים ושייכים להורים אזרחים אמריקאים. דרך נוספת היא באמצעות להיות משפחה של האדם שקיבל את הגרין קארד, בן או בת זוג, ילד או ילדה שלו ובכך אוטומטית ניתן גם לקרוב המשפחה תושבות קבע. אפשרות נוספת באמצעות קשרי משפחה הינה להיות אח או אחות של אזרח אמריקאי ובכך אוטומטית מקבלים את הכרטיס. דרך נוספת שארצות הברית מאפשרת לקבל את הגרין קארד זה באמצעות הצעת עבודה. הרבה חברות היי טק רואות בישראלים כמעצמת היי טק ובכך רוצות להיעזר בהם בשביל להתפתח ולקדם חברות שונות. בעצם חברות אלה מציעות לרוב תפקידים מאוד בכירים בתוך החברה, מציעים התפתחות כלכלית, מקצועית שכמעט כל אחד היה רוצה לזכות בה, ולכן מדינת ארצות הברית מאפשרת תושבות קבע דרך אמצעי שכזה. אמצעי נוסף דרך לימודים, אם מזמינים אתכם לעבוד באוניברסיטה בשביל להרצות, תקבלו גרין קארד שיאפשר לכם לעשות את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר. ניתן לראות שיש מגוון דרכים לקבל את הגרין קארד, נסו להבין איזו דרך הכי טובה עבורכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד