הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

חשיבות פסי האטה בחניונים

אם אתם בעלי נכס מסחרי והנכס שלכם כולל חניון, אם אתם רק בעלים של חניון המרכז המסחרי, אתם צריכים לחשוב על פסי האטה ברחבת החניון. פסי האטה הם אמצעי זהירות ובטיחות לכל דבר.

ישנן סיבות רבות למה אתם רוצים להתקין פסי האטה בחניון שלכם, עבורכם אספנו כמה מהן-

בטיחות

אחת ההטבות העיקריות של פסי האטה בנכס שלכם היא הגברת הבטיחות עבור הנהגים המגיעים לחניון שלכם. פסי האטה, למעשה, מכריחים את הנהגים להאט בין אם הם רוצים ובין אם לא. באזור כמו מגרש חניה כאשר לא רק הרבה מכוניות יש בו אלא גם הולכי רגל רבים, פסי האטה יכולים לעזור ולהפחית את הסיכון לתאונות. אמנם פסי האטה לא מחייבים מניעת תאונות רכב במאת האחוזים, הם יכולים להפחית את הסיכוי לתאונות וגם להפוך תאונה ממסוכנת מאוד להרבה פחות מסוכנת עקב הפגיעה הנמוכה.

תנועה איטית

הבעיה הרווחת בחניונים רבים היא המהירות הגבוהה בה נהגים מרשים לעצמם לנסוע. פסי האטה יכולים לגרום לנהגים הללו להאט את רכבם גם אם הם לא מעוניינים בכך. באם לא יאטו את רכבם הם רק יגרמו לו נזק ולעתים נזק רב. כאשר המהירות המותרת בחניונים היא נמוכה, הדבר לעתים יכול להתבטל עבור נהגים חסרי סבלנות, אך נהיגה איטית יכולה למנוע עקיפות מיותרות וסכנות אחרות כמו למשל שדה ראייה מוגבל.

הפחתת תנועה בחניון

בין אם החניון שלכם מרוויח טוב ובין אם לא, אתם רוצים להפחית את התנועה הקיימת בחניון שלכם ופסי האטה הם הפתרון עבורכם. כשהחניון שלכם נמצא בנקודת מפתח, ישנם המון נהגים שירצו להחנות בו אך במהרה יאבדו את הסבלנות כאשר מדובר בשעות לחץ או סתם בלחץ תמידי הקיים בחניון שלכם. כשנהגים יודעים על הפקקים הקיימים בחניון שלכם, בין אם לטובה או לרעה, הדבר ימנע מהם להגיע לחניון שלכם. בעקבות פסי האטה תוכלו להפחית את הסכנות בשטח החניון שלכם.

חסכוני ומחזיר את עצמו

אם החלטתם להתקין פסי האטה בשטח החניון שלכם, דעו כי זו בהחלט השקעה שתחזיר את עצמה כאשר הבטיחות של הנהגים השוהים בחניון שלכם היא בראש ובראשונה אצלכם. הדבר גם יורגש אצל הנהגים ותהיה להם הרגשה נוחה כאשר הם מגיעים לחניון שלכם. ככל שתבטחו את החניון שלכם יותר, כך תוכלו להימנע מתביעות מיותרות או מהוצאות חוזרות על נזקים שנגרמו לקירות או לכביש החניון שלכם.

כשאתם בעלים של נכס המזמין אנשים רבים לשהות בו, בין אם הולכי רגל ובין אם נהגים ברכביהם, אתם מחויבים לשמור על הבטיחות שלהם, שלכם ושל החניון שלכם. וודאו כי עשיתם את כל שניתן כי לבטח את הנכס שלכם ולהבטיח נסיעה בטוחה, חניה בטוחה ומעבר בטוח לכל העובר שם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד