הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הטכנולוגיה שתקל על העבודה שלכם באתר הבנייה

רחפן

חברות בנייה רבות מחפשות דרכים חדשניות בכדי להגדיל את התפוקה שלהן, לשלוט בעלויות ולהגביר את קצב העשייה שלהן. דרך טכנולוגית אחת ומעניינת ביותר היא בעזרת כוחם של הרחפנים.

הנה 4 יתרונות לשימוש ברחפנים כאשר אתם עובדים באתר הבנייה

חיסכון בזמן

רחפני מדידה מאפשרים לכם להטיס אותם בפחות משעה ולקבל את המידות אותם אתם צריכים עבור המשך הבנייה. כשהשיטה המסורתית למדידה בשטח יכולה לקחת ימים, אם לא שבועות, גם עם סיום המדידה יהיה עליכם לחשב ולעבד את הנתונים שיש בידכם. אך כיום, בעזרת רחפני מדידה תוכלו לעבור על כל אתר הבנייה בזמן קצר משמעותית, יהיו לכם את כל הנתונים שאתם צריכים בצירוף עם תמונות רחפן מהשטח. לאחר שקיבלתם את הנתונים הדרך להעברת המידע אל הלקוח תהיה קצרה עוד יותר.

עלות נמוכה

עם רחפני המדידה תוכלו להפחית בעלויות הדלק ובעלויות העבודה הקשורות לעבודת המדידה המסורתית. רכבים כבדים ומכונות מדידה יכולים להגיע לסכומי עתק כאשר חברת בנייה מבקשת למדוד את האתרים עליה היא אחראית. בעזרת רחפן מדידה אחד, תוכלו לחסוך בעלויות משמעותיות. עם בעלות על רחפן, תוכלו לוותר על רכישת מכונות המדידה היקרות, תוכלו לחסוך בכמויות הדלק כאשר אין יותר את הצורך לנסוע נסיעות ארוכות בשביל המדידות וכמו כן גם יחסוך לכם בכוח אדם, אותו הכוח שהייתם צריכים בכדי לבצע מדידה בשטח הררי למשל.

שיפור הדיוק

מדידות נפח באמצעות רחפני מדידה הוכחו כמדויקים יותר במבחן התוצאה. ניצול שיטות מסורתיות עבור המדידה לא תמיד יתנו לכם את התוצאה המדויקת ביותר. ייתכן שתיסעו מרחקים ותמדדו את המרחקים אותם צריך למדוד, אך אין זה מבטיח שתקבלו את התוצאה המדויקת ביותר. למרבה המזל, רחפן יכול לספק לכם פרספקטיבה חדשה לאתר הבנייה, ללכוד מלמעלה את תמונת השטח המדויקת ולספק לכם את המידע אותו אתם צריכים בשביל להתקדם בפרויקט הבנייה שלכם.

שיפור הבטיחות

אין אדם שנמצא בעסקי הבנייה שלא מודע לסכנות המגיעות עם המקצוע הזה. בטרם רחפני המדידה, הסכנות היו רבות וגדולות כאשר לא שטח הוא כמו שהוא נראה וכי יש סכנות בעת המדידה שלא צפיתם מראש. רחפן מדידה למעשה מבטל את הצורך באנשים בשטח. כך אתם יכולים להגן עוד יותר על העובדים שלכם, על הרכבים והמשאיות שלכם ובכלל, כל דבר המצריך שהות באתר הבנייה. כך לדוגמא, כאשר אתם מגיעים לבור, בלחיצת כפתור אחת תוכלו לבדוק את גודלו ועומקו, להחזיר את הרחפן אליכם ולקבל את כל המידע הדרוש לכם בכדי לטפל בבור.

כיום הרחפנים נתפסים ככלי רב עוצמה עבור עסקים ולא רק בשביל השעשוע. הרחפן לא רק מצלם נופים או חוויות מטיולים. הוא מסייע לחקלאים לזהות בעיות בגידולים, מסייע לחברות ביטוח בבדיקות גג ומאפשר לחברות בניה להתנהל בצורה טובה יותר.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד