הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איזה עסק לא צריך קצת ליווי בחיים?

פגישת ייעוץ

זה לא משנה אם יש לכם עסק קטן או גדול, זה גם לא משנה במה העסק שלכם מתמחה. הנקודה החשובה של כל עסק הוא היכולת שלו לנווט את עצמו בתקופות קשות יותר או קשות פחות. לעתים, ואפילו לעתים רבות, עסקים רבים הולכים לאיבוד בתוך עולם העסקים ונדמה שעם טיפה הכוונה הם היו יכולים להצליח ולשגשג.

אתם עשויים להיות אנשי עסקים מוצלחים ביותר, אך אין זה אומר שקצת ליווי עסקי לעסק שלכם הופך אתכם לפחות. המשיכו לקרוא והבינו למה ליווי עסקי יכול באמת להיות הדבר הנחוץ ביותר לעסק שלכם

היועץ שלכם

כאשר אתם מקבלים אל המשרד שלכם ייעוץ וליווי עסקי, אתם מאפשרים ליועץ ליצור עבורכם הצעה לפי השירותים אותם אתם צריכים. היועץ יבצע הערכה על כלל מיומנויות העסק ויבנה איתם תוכנית עבודה מסודרת לארגון מחדש של העסק. לעתים, עיניים חיצוניות רואות דברים שאתם לא וזה יכול לבוא אך ורק לטובתכם.

הערכת כשירות

היועץ יכין עבורכם דוחות לאחר הערכת העובדים, השיטה והתפקוד. סביר שיבקש מהעובדים שלכם למלא שאלון הערכה ובעקבות אותם שאלונים יבצע ניתוח נתיב קריירה, זיהוי מיומנויות, תכונות אישיות ותחומים לשיפור. כמו כן, היועץ יוכל לתפוס מקום בפרויקט ספציפי ולאו דווקא לעסוק בכלל החברה.

יועץ לאינדיבידואלים

במסגרת עבודתו של היועץ, יוכל לבצע ראיונות אישיים עם העובדים, ליצור סדנאות קולקטיביות ולדבר על תנאי העבודה והתחושה הכוללת בעסק. הפרדת כל עובד לאינדיבידואל יכולה להעניק ליועץ את האפשרות לגלות על חריגות או דעה שלילית בנוגע לעסק ולתקן אותה בהידברות. כאשר כל עובד מקבל את היחס האישי זה מאפשר לאווירה בעסק להיות חיובית ויעילה יותר.

כישוריו הטכניים

ייעוץ וליווי לעסקים מצריך יועץ שמבין טוב את עולם העסקים, את תפקוד שוק העבודה, המקצועות, הכישורים הנדרשים, ההדרכה הראשונית וההדרכה המתמשכת. הוא ידע לעשות הערכה שוטפת של העובדים והניהול ולתת את העצות הנכונות על ידי שימוש בתקשורת אישית.

טיב אופיו

יועץ עסקי הינו אוזן קשבת מעולה. הוא מקשיב לדברים הצפים ואוסף את המידע הנחוץ לו. קיימת בו יכולת אנליטית טובה לזהות את ההישגים המקצועיים והאישיים של העובדים ויודע לקבוע בדיפלומטיות את נכונות העבודה והשיטתיות בה. יועץ טוב יעזור לכם לנתב את העסק שלכם במסלול הנכון ביותר עבורו תוך כדי שמירה על האנושיות והחברות בעסק.

מקצוע הליווי העסקי נוצר אך ורק בשביל בעלי העסקים שמעוניינים להישאר בעולם העסקים ולהצליח בו. כשעולם העסקים הוא כה סבוך ומפתיע, חשוב שיהיה מי שידאג לכם, יעזור לכם בעליות ובירידות ויראה לכם את מה שאתם לא מצליחים לראות בעצמכם. אם נסכם את זה, אתם פשוט רוצים יועץ עסקי לעסק שלכם.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד