הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

איך להשלים את החסרים התזונתיים לגוף שלך?

מזון עשיר בסידן

מציאות החיים בישראל מודל 2019 קשה, לעיתים מנשוא: עם קרוב לאלפיים שעות עבודה בשנה בממוצע (הרבה יותר מאשר במדינות המערב), מעט מדי שעות שינה ומירוץ עכברים בלי קו סיום באופק, לא מפתיעה העובדה שלמרבית הישראלים מחסור במינרלים בגוף, ובראשם – סידן. ככה זה כשאין זמן פנוי, מחליפים את כריך הגבינה בבוקר בכוס קפה שחור, ובמקום לבשל מזונות מהצומח, מנגבים פיתה עם חומוס.

בואו נכיר את הסידן

סידן הוא אחד המינרליים החשובים בגוף האדם. 99% מהסידן נמצא בשלד האדם ובשיניים והוא מהווה כ-2% ממשקל גופנו. על אדם לצרוך בין 1,000 ל-1,200 מ"ג סידן ביום (בהתאם למגדר, לגיל ולפרמטרים נוספים), אם כי מרבית האנשים מגיעים לכ-70-90 אחוז מכמות זו בלבד. רמת סידן תקינה עומדת על בין 8.6 ל-10.4 מ"ג סידן על כל 100 מ"ל, כשרמה הנמוכה מ-7 מ"ג עלולה להיות מסוכנת. מחסור במינרל החשוב עלול לגרום למגוון מחלות שונות, ביניהן מחלת הרככת (לילדים), דלדול עצם והאוסטאופורוזיס (למבוגרים). גם כאבי עצמות ושלד, התכווצויות שרירים ובמקרים חמורים אף פגיעה במערכת העצבים. מחסור זה נפוץ ככל שמתבגרים, בשל רמת ספיגת הסידן ההולכת ופוחתת עם השנים. כיצד משלימים את החסר התזונתי לגוף שלנו בכל הקשור אל סידן? בעיקר ממזון (גבינה לבנה, צהובה, יוגורטים, ברוקולי מבושל, טחינה גולמית, מאכלים מן הצומח ועוד), ובמקרה של מחסור פוטנציאלי, באמצעות תוספי מזון עתירי סידן. וזה בדיוק הזמן להכיר את ה-ACC, או בשמו העברי – הסידן האמורפי של דנסיטי.

תוספי סידן – מה שהיה ומה שכעת

עד לפני שנים לא רבות, היו שתי צורות עיקריות לתוספי סידן מלאכותיים, אלא ששתיהן סבלו ממספר חסרונות בולטים: בראש ובראשונה, רק כרבע מתכולת הסידן שבהם אכן נספגה בגוף, כשהשאר הופרשה בשתן (מה שהגביר את הסיכוי להיווצרות אבנים בכליות). שנית, יכולתם לחזק את העצם או למנוע את דילולה היו מוגבלות מאוד, בגלל מאפייניהם השונים (כמו גודל החלקיקים הגדול וצורתם הגבישית). בשורה התחתונה, תרומתם הייתה נמוכה משמעותית מכפי שניתן היה לצפות מתוסף תזונתי מלאכותי, במיוחד כזה שעולה לא מעט כסף.

אלא שמאז שהפציע לאוויר העולם ה-ACC, פני הדברים השתנו כליל ומאות אלפי ישראלים (ומיליארדים ברחבי העולם) יכולים להשלים את מחסור הסידן שלהם בקלות וללא כל סיכון. התוסף החדש בעל הצורה האמורפית נספג בשיעור גבוה בגוף (פי 2 מהתוספים הישנים, על פי מחקרים), יעילותו הגבוהה גורמת לכך שאין צורך לצרוך כמויות גבוהות ממנו, והוא מסייע באופן משמעותי לחיזוק העצמות ובנייתן, כמו גם את עמידות העצמות (מה שעשוי למנוע פציעות ושברים). באופן כללי, ניתן לומר שהוא מהווה תחליף ראוי וכמעט מדויק לפעולת הסידן הטבעי המגיע לגופינו דרך המזון אותו אנחנו צורכים (חשוב לנו להדגיש שהדרך המיטבית לצריכת סידן היא עדיין באמצעות המזון). אין כל ספק, מדובר במהפכה בריאותית של ממש!

מידע נוסף על סידן אמורפי

סידן אמורפי מכיל מגוון רכיבים, לרבות צלולוז מיקרוקריסטלין, מגנזיום סטארט ועוד. מחירה של קופסה המכילה 200 מ"ל סידן אמורפי נע בין 150 ל-200 ₪ במרבית חנויות הפארם ואתרי התרופות ותוספי התזונה.

לסיכומו של עניין, אין כמו המינרליים והערכים התזונתיים הטבעיים שגופינו מקבל מהמזון, ובראשם סידן. אלא שמעטים האנשים שמצליחים להגיע לערכים הרצויים באמצעות מזון בלבד, וכאן נכנסים התוספים לתמונה. ואם כבר תוסף סידן, תעשו לגוף שלכם טובה, שיהיה מהדור החדש, שיהיה האיכותי והיעיל ביותר, שיהיה ACC – הסידן האמורפי המופלא.

רק בריאות!

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד