הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מסיבת רווקים בצפון, איפה תישנו בזול

חדרים לפי שעה בנהריה

מסיבות רווקים ידועות בעובדה שהן אורכות לפחות יממה. החברים הכי טובים מתאגדים לסוף שבוע בו הם ישתו הרבה אלכוהול, יחגגו בבריכה וידאגו לפרסם את כל הרשתות החברתיות שהם התחילו.

בזמן שמסיבות הרווקים יכולות לארוך סוף שבוע שלם, ישנם חברים שלא יכולים לפנות סופ"ש שלם. בשבילם, הכנו כמה רעיונות שלא מחייבים לשלם מחיר מופקע או להיזרק על ספה לצד שאר החברים כשכל מה שאותם חברים רוצים, זה לשמוח בשמחת החתן.

אכסניות, לא רק בבתי ספר

כן, אנחנו יודעים שאתם לא בטיול כיתה ואנחנו לחלוטין יודעים שאתם לא מתכוונים לקום ב-4 בבוקר בשביל לצאת לטיול רגלי. הכוונה היא מקום להניח את הראש, גם אם לשעה שעתיים, מקום לשטוף פנים (אפילו להתקלח) ולהתרענן לפני שאתם מחזירים את עצמכם לאזור המרכז. אכסניות ידועות במחירים הנמוכים שהן גובות עבור לילה מאחר ולמעט הניקיון ומקום הלינה, הן לא מעניקות דבר נוסף. גם אם אתם לא רוצים להישאר ללילה שלם, מחיר של לילה באכסניה יכולה להשתלם לכם.

חדרים לפי שעה, זה באמת בסדר

אף אחד לא יסתכל עליכם אם תבחרו להיכנס לחדר לפי שעה. היום המושג של חדרים לפי שעה השתנה, השתדרג והפך עצמו למעין בתי מלונות זמינים לפי שעה. כך, תוכלו למצוא חדרים לפי שעה בנהריה, לישון כמה שעות, להתרענן ולחזור חזרה אל יקירכם אי שם במרכז או בדרום. חדרים לפי שעה בנהריה או בצפון בכלל יכולים לשרת לכם את הרצון לשתות ולחגוג אך גם לנהוג בבטחה ובפקחות הביתה.

מלון מטיילים, אז מה אם אתם לא מטיילים

דמיינו לעצמכם הכלאה בין בית מלון איכותי לאכסניה פשוטה. השילוב בין השניים מעניק תחושת פינוק אך לא משכיח מכם שאתם נחים שם רק לרגע קט לפני שאתם ממשיכים את מסלולכם הביתה. נכון, מלון מטיילים נועד למטיילים אך אין זה אומר שאתם לא יכולים ליהנות מאפשרות של שינה בחטף אחרי מסיבה סוערת עם החברים הכי טובים. אם חדרים לפי שעה בנהריה לא מדברים אליכם, אולי מלון מטיילים ליד נהריה כן.

כשמסיבות רווקים גם ככה עולות הון כסף, אם לא רק בשביל השכרת מקום החגיגה אז גם לאוכל, לשתיה, לכלים החד פעמיים ולעוד הפעלות שאף אחד לא מגלה לכם עד שלא ראיתם אותם בעצמכם. החוויה עצמה יכולה להיות מדהימה, אבל כשכואב בכיס, לפעמים טוב לדעת שיש לכם אופציות אחרות חוץ מלהוציא את הכסף החודשי שלכם על מסיבה אחת ארוכה. אנחנו סמוכים ובטוחים שחבריכם יבינו זאת ויעריכו את עצם ההגעה שלכם ולאו דווקא את העובדה שלא הייתם לכל אורך האירוע. בינינו, למי יש כח לחגוג כל כך הרבה?

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד