הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

אביזרים של גדולים שיש גם לקטנים

משקפי שמש לילדים

אין בת שלא ניסתה למדוד את נעלי העקב של אמא כמו שאין בן שלא ניסה את העניבות של אבא. כשהיינו ילדים כל מה שרצינו זה את הפריטים של הגדולים, אלה שנותנים ללבוש היומיומי עוד נפח. בין אם זו שרשרת הפניניים שאמא שומרת במגירה או החפתים היקרים של אבא הנשמרים בקופסא, רצינו אותם. את כולם.

לא נוכל להכחיש כי העולם בשנים האחרונות, אם לא בעשורים האחרונים, התקדם מבחינת המודעות העצמית כשהדבר מגיע לאופנה. נדמה כי כולם מחפשים להיות ססגוניים, שונים ומיוחדים כאשר הם בחיפוש אחר משקפי השמש היפות ביותר או עבור הצמיד המיוחד עם החריטה המרגשת.

כשמדובר בילדים, בעבר בקושי היה ניתן למצוא פריטים מקשטים (האקססוריז). היו הקשתות לבנות, קשתות לבנים ועוד כמה פריטים שסביר שנעלמו מן העולם ואנחנו בטח לא זוכרים. אך היום הדבר אינו כך. היום כל דבר המיוצר למבוגרים תוכלו למצוא גם עבור ילדים ולעיתים גם להיפך.

כאשר טרנד הילדים הלבושים כהוריהם החל לשטוף את פני כדור הארץ, היה זה בלתי נמנע לייצר אקססוריז גם עבור הילדים הקטנים, הגדולים ואפילו לפעוטות. הנה כמה דוגמאות

משקפי שמש

בעבר היה קשה מאוד למצוא משקפי שמש לילדים אך היום נדמה שאפילו לפעוטות יש! משקפי שמש לילדים הם הדרך של ההורים להפוך את הילדים שלהם לקצת יותר 'קולים' תוך כדי שמירה על מאור עיניהם בו זמנית. הורים רבים גילו כי ילדיהם לוקחים להם את משקפי השמש ונדמה כי הפריט הזה תמיד היה חסר בקרב אופנת הילדים. כיום תוכלו למצוא בכל חנות הלבשה לילדים משקפי שמש לילדים בכל הצבעים והצורות. תנו לילדכם לבחור את המשקפיים שלו, לא תצליחו להסיר אותם ממנו.

צמידים

אם בעבר בנות היו מסתובבות עם מלא צמידים גמישים במגוון צבעים על הידיים שלהן, היום כמובן שזה לא מספק. כשבנות צעירות רואות את האימהות שלהן עונדות תכשיטים ומקשטות עצמן מדי יום, מן הסתם שירצו להיות כמותן ולהתקשט גם הן. כשגילן צעיר מדי לאיפור, אימהות רבות מעניקות לבנות שלהן צמידים דקיקים המצופים זהב או כסף.

כובעים

זוכרים בבתי הספר לפני טיול גדול שהיו מביאים לכם כובע מצחייה והייתם שונאים כל רגע מזה? אז יש לנו חדשות בשבילכם. כובעי מצחייה הם דבר חוזר בקרב ילדים קטנים. גם כובעים תוכלו למצוא בכל חנות הלבשה של ילדים, במגוון צבעים. כמו כן, קיימים כובעים עם דמויות של גיבורי על דבר המעודד ילדים רבים לכבוש כובע מצחייה מבלי להסס לרגע אחד קטן.

אנחנו מכירים את ההרגשה של לרצות להיות גדולים. כולנו היינו שם. אך גם עם הרצון הזה, חשוב לזכור שילד הוא עדיין ילד והדברים שהוא רוצה הם לאו דווקא תמיד מתאימים לו. כשזה הקטן גדול יהיה, תנו לו להיות עוד קצת קטן.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד