הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

נשים ואיפור – להפוך את התחביב למקצוע

לא מעט אנשים זוכים להפוך את התחביב העיקרי שלהם למקצוע, למשהו שהם מתעסקים בו על בסיס קבוע מדי יום, בין אם זה בתור קריירה ראשונה ובין אם זה בתור קריירה נוספת, וכך הם גם נהנים וגם מרוויחים מזה כסף.

אנחנו יכולים למצוא לכך לא מעט דוגמאות בחיים שלנו, בין אם זה ספורטאים שהחלו לעסוק בספורט מסוים בתור תחביב והפכו אותו למקצוע, בין אם זה אנשים שעוסקים באומנות, מוזיקה, כתיבה, ציור או כל דבר אחר. לעיתים מדובר אפילו על דברים קטנים ולעיתים אפילו מדובר על תחומים שהקריירה מתפתחת בהם באמצעים לא צפויים, מתוך הארה של רגע.

אחת הדוגמאות הטובות לכך, הן נשים שבחרו להפוך את תחביב כמו איפור למקצוע. יש לא מעט נשים שאוהבות את התחום, משקיעות לא מעט זמן, הן במה שקשור לאיפור והן בניסיון להכיר את כל הכלים, האמצעים, השיטות והטכניקות הקיימות, ועם הזמן הן החלו להבין שיש להן משהו ביד וחבל מאוד להשאיר אותו אך ורק בתחום התחביב, אז הן מחפשות דרכים כיצד להפוך את זה למקצוע ראשי או משני.

לכן הן בוחרות לפנות אל בית ספר לאיפור בשביל לקבל כלים מקצועיים מעשיים, כלים רציניים בשביל שיוכלו לעסוק בתחום, הן משתמשות באמצעים שונים שקיימים ברשת באופן חופשי בשביל להכיר את התחום לעומק, להתמקצע בו יותר, לצלול לתוכו עד שיצטבר אצלן מספיק ידע, ועם הזמן הן מתחילות להציע את שירותיהן. תחילה לחברות ובנות משפחה ולאחר מכן לקהל הרחב.

לפני שנסביר כיצד עושים את המעבר, צריך לומר שתמיד עדיף לפנות אל בית ספר לאיפור בשביל ללמוד, לפחות קורסים בסיסיים בנושא ולא להסתפק אך ורק במה שקיים באינטרנט, שכן במסגרת בית הספר אפשר לקבל את כל מה שנדרש מבחינה תיאורטית ומעשית, על מנת שיהיה ניתן לספק שירות מקצועי ואיכותי לכל מי שפונה.

כיצד מבצעים את המעבר מתחביב למקצוע?

יש לכך כמה שלבים. השלב הראשון הוא בראש. צריך לעשות את הסוויץ' ולהבין שכעת השירות שאנחנו נותנים צריך להיות מקצועי לגמרי, צריך להתייחס לכל שלב בתהליך בצורה רצינית, לא לעשות לעצמנו הנחות ובוודאי שלא לחפש קיצורי דרך. צריך לחשוב אך ורק על טובת הלקוחה בשביל שהיא תרצה לחזור אלינו בעתיד.

השלב השני קשור לעניין כלכלי. ברגע שזה תחביב, הרבה פעמים זו נקודה שפחות מתייחסים אליה, הרי מזה אנחנו נהנים אז למה שלא נשקיע בעצמנו. ברגע שזה עניין מקצועי, אז כל הוצאה קטנה היא משמעותית וכל רווח שעושים הוא חשוב.

השלב השלישי קשור לפרסום ושיווק. זה חלק מהעניין, אם רוצים להצליח צריך לדעת לפרסם, צריך לדעת לשווק, צריך לדעת למכור את עצמנו. זה לא תמיד פשוט ולא תמיד נעים, אך זה שלב הכרחי בעבודה מקצועית בכל תחום.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד