הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

טיפים להחלמה קלה מניתוח מתיחת בטן

מתיחת בטן

מציאת מנתח פלסטי המנוסה בניתוחי מתיחת בטן היא רק חצי מהמאמץ שלך לכיוון התוצאה הטובה ביותר שתוכלי לתת לעצמך. ההתאוששות מן הניתוח, היא החצי השני של המאמץ שלך, אם רק תתני לעצמך להתאושש כמו שצריך.

באופן כללי, הצורה בה תשמעי להוראות הרופא המנתח שלך היא שתקבע את התוצאה הסופית המוגמרת של הניתוח. במונחים פשוטים יותר, את צריכה למצוא את האיזון בין ההתאוששות והחזרה לשיגרה עד לשיגרה מלאה. רק אל תאיצי בהתאוששות.

לא משנה כמה את רוצה בטן שטוחה, כמה את מתה לראות מהי התוצאה הסופית, לניתוח מתיחת בטן לוקח שבועות אם לא חודשים כדי להגיע להחלמה מלאה.

הנה כמה טיפים שיעזרו לך בוודאות להתאושש בצורה הטובה ביותר

1.      בחרי את הרופא הטוב ביותר

בטוח שמעת על נשים שטסו למקסיקו ועשו ניתוח אצל רופא סוג ד' שהשאיר אותן מצולקות לכל החיים הן בפן הגופני והן בפן הנפשי. אתן לא רוצות להיות כאלה. בין אם במקסיקו ובין אם בארץ.

כשאת מחפשת את הרופא שלך, לא מספיק שתקראי עליו מאמרים או מה כתוב באתר שלו, חפשי ביקורות, דעות ואם את יכולה, חפשי בנות שטופלו אצל אותו רופא. אין כמו חוות דעת ממקור ראשון.

2.      הכיני את עצמך מבעוד מועד

זה הולך לכאוב. ההחלמה זאת אומרת. מתיחת בטן יכולה לשחזר את קו המותניים הישן שלך, אך אותה מתיחה יכולה להכאיב לך למשך שבועות ולהגביל את התנועות שלך עד להחלמה המלאה.

חשוב שתכיני את עצמך נפשית לכך, מאחר ולאחר ניתוחים כאלה יש נטייה לצפות לשינוי מידי שלא יכול להתקיים.

3.      אל תשבי יותר מדי

אם את צריכה עזרה בלקום ולשבת, בקשי עזרה. אך אל תישארי לשבת יותר מדי זמן. לאחר ניתוח מתיחת בטן את צריכה להניע את השרירים ולהזרים את הדם בכדי למנוע קרישי דם.

עם זאת, המנעי מהליכה מהירה ואפילו עמידה ללא תזוזה באותו המקום. סביר להניח שבשבוע הראשון לפחות יהיה לך יותר קל להתהלך בתנוחה מכופפת. זה בסדר גמור, נועי בצורה שנח לך.

4.      הישארי סבלנית, חיובית ותהיי גאה בעצמך!

מראה החתך, הניתוח עצמו, הנפיחות והכאב, כולם יחד יכולים לספק לך רכבת הרים של רגשות עזים ובלתי צפויים. דיכאון לאחר ניתוח מתיחת בטן הוא בסדר גמור אך הזכירי לעצמך שגם זה יעבור.

וכמובן, שהטיפ האחרון הוא גם הטיפ החשוב ביותר. הקיפי את עצמך באנשים שדואגים לך. אם את לא רוצה המולה סביבך, בחרי לך את האיש האחד איתו את הכי מחוברת שילווה אותך במסע הלא פשוט הזה.

אם לא לכל תקופת ההחלמה, לפחות בשבוע הראשון.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד