הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

ביטוח מקיף, כדאי לחשוב עליו טוב טוב

אם ברשותכם רכב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשאול את עצמכם שאלה אחת. האם תוכלו להרשות לעצמכם רכב חדש אם רכבכם נגנב? אם התשובה היא לא, רצוי שיהיה לכם ביטוח מקיף.

זאת למה?

ביטוח מקיף למעשה מגן עליכם מכל דבר אפשרי שיקרה לרכב שלכם-

  • גניבה
  • פגיעה
  • פגיעה בעקבות אסונות טבע
  • ועוד

למעשה, ביטוח מקיף יגן עליכם גם אם אתם אשמים וגם אם אתם לא.

כשמדובר בנזקי מזג האוויר

אמנם בארץ מזג האוויר נשאר די אותו הדבר, אך אין זה אומר שהוא לא משתגע מפעם לפעם. בחורף האחרון עצים רבים קרסו על מכוניות, דבר שפגע במכוניות עד לרמת ה'טוטאל לוסט'. כאשר לרכב יש ביטוח מקיף בסיטואציה זאת, הוא מוגן, הביטוח משלם ומחזיר את כספי הנזק והרכב שלכם חוזר אליכם כאילו לא קרה כלום. אך במידה ואין לכם ביטוח מקיף, לצערכם, הבעיה היא כולה שלכם.

כשמדובר בנזקי שריפה

אם אתם נוסעים הרבה בדרכים, וודאי נתקלתם ברכב שהתחמם ומנועו התחיל להישרף. כאשר בעיה כזו נקרית, ביטוח מקיף יציל אתכם גם בסיטואציה הזו. רכב שרוף משמע שאין כל כך מה לעשות איתו עוד. לכן, תאלצו לקנות רכב חדש. כשיש ביטוח מקיף, כספי הביטוח יוכלו לעזור לכם לרכוש רכב חדש בהתאם לשווי הרכב הקודם. אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה הזו ללא ביטוח מקיף, קחו בחשבון שתשלום על רכב חדש יהיה עליכם בלבד.

כשמדובר בגניבה

לגניבה יש שני פנים כשמדובר ברכב. או שהגנב היקר נכנס לרכבכם וגנב את התכולה, או שהגנב החליט לקחת את כל הרכב. כך או כך, ביטוח מקיף מגן עליכם. מעבר לדוח המשטרתי שתצטרכו למלא, חברת הביטוח תרצה לקבל את כל הממצעים והוכחות לכך שבוצעה גניבה. במידה והרכב קיים אך תכולתו לא. כאשר נגנב הרכב בשלמותו, חברת הביטוח תבצע את ההחזר אליכם בכדי שתוכלו לרכוש רכב חדש בשווי הרכב הקודם.

כשאתם חושבים על ביטוח מקיף, כאשר הוא ביטוח מומלץ ביותר, כל סוכן ביטוח ירצה להחתים אתכם על חוזה הביטוח. אך לפני שאתם ממהרים לשלם את הביטוח המקיף, עשו עם עצמכם את הבדיקה הראויה. האם רכבכם יקר? האם הוא ישן? האם הוא שווה ערך?

במידה והרכב שלכם ישן, וערכו לא שווה הרבה, ביטוח מקיף יהיה בזבוז כסף טוטאלי מבחינתכם. גם אם ייגנב רכבכם הישן, הדבר לא ייתן לכם הרבה מבחינת הביטוח המקיף. אתם אמנם תשלמו פחות בביטוח המקיף שלכם עקב ערכו הנמוך של הרכב שלכם אך אין זה אומר שתאהבו את מה שתקבלו מחברת הביטוח במידה ונגנב.

כצרכני ביטוח, עשו את המחקר על הביטוח המקיף, התייעצו עם סוכני ביטוח, עם אתרי השוואות ולמעשה כל דבר שיוכל לאשר לכם האם אתם צריכים את הביטוח המקיף או לא.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד