הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

מה אתם יודעים על מיסוי בינלאומי?

אתם וודאי יודעים ומכירים את המיסים אותם אתם צריכים לשלם לרשויות השונות. אם לא הכרתם, אז בטח נתקלתם ברשות המסים שדאגה לשלוח לכם, במכתבים שונים ונשנים, על חובכם ובעיקר על הריבית אותו הוא צובר.

אז כשאין לכם הרבה ידע במיסים אותם צריך לשלם, הבאנו לכם חלק מהמיסים אותם כדאי לכם לשלם בכדי לא ליצור שם רע ברשות המיסים ובעיקר בשביל להשאיר אתכם בראש שקט, לפחות בנוגע למיסים.

אם לא שמעתם עוד על מיסוי בינלאומי וקיימים לכם עסקים כאלו ואחרים מחוץ לכותלי המדינה, כדאי לכם ובמהרה להכיר. מיסוי בינלאומי הוא סוג אמנה בין מדינות אשר מתקיימים ביניהם עסקים. כאשר אזרח של הארץ עובר לדוגמא, לארצות הברית ומתחיל עסק שם, אין זה אומר שהוא לא מחויב לפי החוק לשלם למדינת ישראל.

למה?

מדינות רבות כבר הבינו שעצם העובדה שעסק לא נמצא על אדמתן לא אומר שלא מגיע להן לקבל נתח מן העשייה של אותו העסק, זאת כיוון שבעלי העסק הם אזרחי המדינה. בעבור זה נוצרו אמנות בין ישראל למדינות אחרות המעוניינות בשיתופי פעולה עסקיים ולמעשה נותרות את האפשרות של הממשלות השונות להעביר מידע אודות עסקים המתקיימים במדינותיהן.

כשאנחנו אומרים עסקים אנחנו לאו דווקא מתכוונים לעסק שלם. מספיק שחלק מן הרווחים מגיעים ממדינה אחרת או פעילות מסחרית במדינה אחרת. על כך תהיו חייבים להצהיר וכמו כן לשלם מיסוי בינלאומי. אם אינכם בקיאים בדבר, התייעצו או שכרו עורך דין למיסים שיראה לכם את הדרך ויסדיר עבורכם את כל עניין המיסים.

עורכי דין רבים העוסקים בדיני המיסים מודעים לצרה הזו שנקראת חוסר בקיאות במיסים. כאשר מדובר במיסים החוצים את גבולות המדינה, הדבר עלול להיות מסובך יותר ולהוביל לבעיות גדולות הרבה יותר מול הממשלה בארץ ומול ממשלות במדינות אחרות.

חלק מתפקידו של עורך הדין למיסים יהיה כמו כן, לנסות ולהפחית את המיסים שאתם משלמים, כולל המיסוי הבינלאומי. בימינו אנו, כשהכל יותר נגיש, יותר פשוט לשיתוף ויותר מהיר, היכולת לפספס את המס החשוב היא דיי שכיחה. רבים העסקים שנפלו על מיסוי בינלאומי והיו צריכים לשלם את הקנס המלווה לאי התשלום.

כאשר מדובר במיסוי בינלאומי, חשוב שתדעו שלכל מדינה יש אמנה שונה עם מדינת ישראל והמיסוי שלכם ייקבע לפי המדינה איתה אתם עושים עסקים.

לכן, יותר מהכל, אם אתם מנהלים עסקים מעבר לים, דאגו שילווה אתכם עורך דין המבין ומתמחה בדיני המיסים, יודע כיצד להגיש, להצהיר ולדווח לגורמים הרלוונטיים ולמעשה לתת לכם לעשות את העבודה שלכם מבלי פחד או הפרעות.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד