הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

הנחיית קבוצות, למה זה חשוב?

רוב האנשים המתפקדים כמנהלים של חברה או עסק לרוב הגיעו מתחתית סולם מעמדות המקצוע שלהם. הם למדו את העבודה הפשוטה ביותר ועד למסובכת ביותר תוך למידה של רזי המקצוע.

כך, כשהגיע היום ומונו לניהול, כבר ידעו את כל מה שיש לדעת על החברה וידעו איך לנהל אותה.

מוניתם להיות המנהלים הבאים של החברה שלכם? משמע שאתם כבר לא אחראים רק על תפקוד העבודה שלכם. עכשיו זהו תפקידכם לעורר, להניע ולהוביל את הצוות שלכם כדי להגיע אל המטרות שלכם ושל העסק.

קל להגיד, קשה ליישם

לא כל יום בתפקיד המנהל יהיה יום טוב. יהיו לכם ימים בהם תאלצו להתמודד עם בעיות ואתגרים שלא התמודדתם איתם בעבר. אז איך למעשה אתם יכולים להיות מנהלים בעלי סמכות ומנהיגות ובאותו זמן ליצור סביבה מכבדת בעסק שלכם?

על הנחיית קבוצות כבר שמעתם? אם לא, דעו כי למידת הנחיית קבוצות יכולה לתת לכם את הדברים הבאים

שמירה על תקשורת טובה

כמנהלים, אתם צריכים לחשוב על הדרכים הטובות והיעילות ביותר בכדי לשמר את התקשורת עם העובדים שלכם. לרוב, עובדים ירצו לדעת על דברים הקורים בחברה- פרויקטים מתמשכים, מטרות ו/או יעדים.

כאשר אתם משתפים את עובדיכם, הדבר מאפשר להם להיפתח באופן מסוים ולאפשר סביבת עבודה מתקשרת ובריאה. עובד שמרגיש בנח לדבר עם הבוס שלו ירגיש יותר בנח לעבוד.

בניית יחסי עבודה טובים והכרה בעשייה

חשוב שתכירו את חברי הצוות אותו אתם מנהלים. לא, לא רק איך הם כעובדים. הכירו אותם באופן אישי. כאשר אתם מתאמצים להכיר את העובדים שלכם, זה ישרת אתכם וייתן לצוות הרגשה ביתית יותר.

בתור עובדים, אתם וודאי זוכרים את כמויות העבודה שהייתם עושים ובסופם לא הייתם מקבלים את ההכרה שמגיעה לכם. כעת, בתור בוסים, יש לכם את ההזדמנות להראות לעובדים שלכם שאתם מכירים בעבודה ובעשייה שלהם ומעריכים אותה. אין כמו מילה טובה להעלאת המוטיבזציה.

היו אמיתיים והחלטיים

הצוות שלך אולי סומך עליכםו שתדריכו אותם כשצריך, אך אין זה אומר שהם חושבים שאתם גיבורי על שיודעים הכל. אם אתם מרגישים לחוצים, או צריכים להיעזר במישהו, אל תהססו לבקש עזרה מהעובדים שלכם!

על ידי הצגת הצד האנושי בכם, אתם נותנים לעובדים שלכם עוד הזדמנות להכיר אתכם ולהרגיש לידכם בנח.

מנגד, מנהיג טוב צריך לדעת איך לקחת ולקבל החלטות עבור הצוות. כאשר אתם בעלי הסמכות, חיוני שתדעו איך להוביל את הצוות שלכם לטובת העסק על הצד הטוב ביותר.

הנחיית קבוצות היא לא דבר שאפשר לדעת ברגע אחד. גם אם לא תלכו לגלות איך בעצם מנחים קבוצה, תגלו בדרך הקשה איך צוות יכול ואמור לעבוד בסינרגיה.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד