הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

סיבות למה כדאי לכם ללמוד מתמטיקה

מלבד השימוש הברור של ספירת תפוחים בביתו של התלמיד שלכם, או לדעת כמה כסף נשאר לכם עד סוף החודש ואם זה יספיק לכם, מתמטיקה היא מיומנות אשר יכולה לחול על אזורים אחרים בחיים.

אם מתמטיקה ברורה לכם בדרך כלל, ואתם גם מוצאים שהיא שפה מעניינת אך לא בטוחים אם זה המסלול הנכון עבורכם, הנה כמה סיבות למה כדאי לכם כן ללכת וללמוד תואר ראשון במתמטיקה-

האנושות צריכה מתמטיקה

הסתכלו סביב, כל דבר שנבנה מסביבכם, נשען על המתמטיקה. מטוסים עפים בצורה חלקה בשמיים בזכות המתמטיקה, זמינות של תרופות מורכבות וגם המחשב דרכו אתם קוראים את המאמר הזה, כולם מסתמכים בראש ובראשונה על המתמטיקה.

אם אתם זקוקים למעט זמן בכדי לעבד זאת, מספיק שתדעו שמתמטיקה, בין אם תאהבו את זה או לא, היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלכם.

פוטנציאל לשילוב קורסים

בזמן שמתמטיקה היא נושא די ניטרלי, יהיה קל לשלב איתו מקצועות אחרים כמו-

  • מתמטיקה והיסטוריה
  • מתמטיקה ואנגלית
  • מתמטיקה ומוזיקה
  • ועוד

מבחר עשיר של תחומי מחקר עולה כי תואר ראשון במתמטיקה לא חייב להיות אך ורק על טהרת המספרים ויכול לשלב בתוכו אמנויות. יתר על כן, ניתנת ההזדמנות ללמוד בחו"ל במוסדות מוכרים אחרים.

מיומנות הניתנת להעברה

מיומנות של מתמטיקאי לא נשחקת כאשר הוא מתעסק בנושא שלא קשור למתמטיקה. ההיבטים של הסטודנט אותם הוא פיתח בזמן תואר ראשון במתמטיקה יכולים לעזור לו רבות גם בתחומי למידה אחרים.

למשל, מחשבה רציונלית היא דבר הדרוש בנושאים ומקצועות אחרים. הרמה הגבוהה של הקוגניציה הנדרשת להבנת תיאוריות וכללים מתמטיים מורכבים היא נכס שרק יכול להועיל לכם.

יתרון כלכלי

אם תסתכלו על טבלת השכר תוכלו לגלות כי בוגרי תואר ראשון במתמטיקה מרוויחים בממוצע סכום משמעותי גבוה יותר מהשכר הממוצע.

כמניע עיקרי, תלמידים רבים ניגשים לתואר הזה בעקבות המשכורת הגבוהה, מה שגם מראה על יכולת תכנון וחשיבה ארגונית.

סיום לא פחות מהצטיינות

אם אתם כבר פה, זה רק מעיד עליכם כטובים בתחום המתמטיקה. מה שאומר, שבסיום התואר הסבירות שתקבלו תעודה עם ציונים נמוכים היא די נמוכה.

רמה גבוהה של למידה וכח עבודה הם דברים המתחדדים יתר על המידה במהלך לימודי התואר וכשאתם מעורבים במתמטיקה הרמה אף תגבה עוד יותר.

תואר ראשון במתמטיקה יכול לנתב אתכם למסלולים רבים בחיים. אם לאחר המאמר הזה אתם יותר בטוחים לגבי ההחלטה האם ללכת ללמוד זאת או לא, דעו כי תואר ראשון במתמטיקה אורך כ-4 שנים. זה משאיר לכם 4 שנים להחליט מה אתם רוצים לעשות עם התואר הזה לאחר שסיימתם אותו.

בשבילכם הדבר צריך להיות פשוט, עניין של חישוב.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד