הפרובוקטור - לצעוק ולהוציא את כל מה שיש לנו על המדינה, וגם קצת על העולם

טיפים לחיסכון כלכלי בעסקים קטנים

כעסק קטן, לחסוך כסף יכול להיות דבר לא כל כך פשוט ואפילו קצת מבלבל.

אנחנו רק יכולים להניח שכעסק קטן ההכנסה שלכם לא גדולה מספיק בשביל להפריש חלק ממנה לחסכונות. אז כשיש הזדמנות לחסוך, ועוד בלי שתרגישו, למה לא? הנה מספר טיפים לחיסכון כלכלי, יומיומי בעסק הקטן שלכם-

זה מתחיל באיכות הסביבה

כל פעם שאתם מדפיסים משהו, מצלמים משהו או אפילו שולחים פקס אתם למעשה תורמים לנזקים הקטנים, שאף אחד לא מרגיש על בשרו אך הם שם, באיכות הסביבה.

אנחנו בטח לא צריכים לחדש ולספר לכם שהדף, מוצעו מן העץ וכי מדי שנה מיליוני עצים נכרתים בכדי לספק לכם את הנייר בו אתם משתמשים. מעבר לחשבוניות דיגיטליות, מסירת חשבוניות באי-מייל ותיוק בענן ולא כקבצים פיזיים יכולים להפחית משמעותית את צריכת הנייר שלכם, והנה בלי ששמתם לב חסכתם לעצמכם כסף ולסביבה נזק.

אביזרי חשמל

לא, אנחנו לא מדברים על מנורות חסכניות או פלורסנט, למרות שבואו נודה בזה, הם חסכוניים. אנחנו דווקא מדברים על אביזרי חשמל שיכולים לעזור לכם לחסוך בחשמל, למשל טיימר חשמלי יכול להדליק או לכבות עבורכם, במידה ואתם צריכים, נקודות חשמל לאחר שעות פעילות העסק.

קיימים אביזרי חשמל רבים שנועדו במיוחד עבור החיסכון בחשמל כך שאם אתם מחפשים עוד דרך לחסוך- אביזרי חשמל הם הפיתרון שלכם.

שכירת עובדים בצורה זהירה ואסטרטגית

העסק שלכם יכול להיות העסק הכי מקצועי בעולם, אך בתור עסק קטן הוא לא יכול להרשות לעצמו לשכור מומחה בתחום. כאשר אתם שוכרים מתמחים או אנשים המבינים את התחום של העסק שלכם אך אין להם את ההסמכה, יכולים לעבוד באותה היעילות אך בשכר פחות.

כאשר אתם מחפשים עובדים, חפשו קודם את אותם אנשים בתחילת דרכם, בעלי האמביציה והמוטיבציה שיוכלו לעזור לכם למנף את העסק תוך כדי חיסכון כלכלי.

נהלו משא ומתן עם ספקים על הנחות

כדי להצליח באמת בעולם העסקים הקטנים, ובעולם העסקים בכלל, צריכים להיות לכם כלים למשא ומתן מוצלח בכדי להגיע להנחה גדולה יותר מול ספקים איתם אתם עובדים.

עם מיומנות תקשורתית טובה והבנת הצורה בה צריך לדבר עם הספק, תוכלו להשיג הנחות עבור המוצרים אותם אתם מספקים בעסק שלכם.

זו דרך מעולה להקטין את העלויות שלכם אל מול הספקים, למכור במחירים שאתם קובעים ולהגביר את הרווחים של העסק שלכם.

בעולמינו כיום עסקים קטנים נפתחים ונסגרים כהרף עין. כל יום אפשר לשמוע על חנות חדשה שנפתחה ואחרת שנסגרה ונדמה שהכל קורה בקצב מסחרר.

סגירת עסקים קטנים נובעת מתכנון כלכלי לא נכון. אך אם אתם באמת נחושים ורוצים להצליח בעסק שלכם, עליכם לדעת בראש ובראשונה איך לחסוך ולשמור על שלכם. מכאן- השמיים הם הגבול.

השאירו לנו תגובה לפוסט

למה פרובוקטור?

לכל אחד יש משהו לומר, ביקורת או פירגון ולפעמים סתם לפרוק את מה שיש לו על הלב. במקום לשמור הכל בפנים תשפכו את זה על המקלדת 

פוסטים אחרונים

גלילה לראש העמוד